ساخت بیمارستان شماره2 نمازی با اعتبار 150 هزار میلیارد تومان


ساخت بیمارستان شماره2 نمازی با اعتبار 150 هزار میلیارد تومان

شیراز- استاندار فارس اعلام کرد: بیمارستان شماره ۲ نمازی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ هزار میلیارد تومان احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمدهادی ایمانیه ظهر جمعه، در آئین آغاز عملیات اجرای بیمارستان ۱۴۰۰ تختخوابی (محمد رسول الله (ص)) گفت: برای ساخت این بیمارستان، توافق نامه‌ای به میزان ۱۵۰ هزار میلیارد تومان، معادل ۱۵ سال اعتبار استان و به شرط تخصیص صد در صد، با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا منعقد شد.

وی افزود: در قانون اساسی آمده نیروهای مسلح در زمان صلح به سازندگی کمک می‌کنند و اساس قرارگاه خاتم بر همین مبنا است؛ امروز بعد از ۳۳ سال متوجه این مفهوم می‌شویم که این نهاد چقدر به عمران کشور کمک کرده است.

استاندار فارس، با اعلام این نکته که ساخت این بیمارستان، پروژه‌ای بین المللی است، گفت: ساخت بیمارستان محمد رسول الله، خواسته اصلی مردم کشور است و امروز فضای وحدت و یگانگی در کشور ایجاد شده و خداوند هم به این همکاری برکت خواهد داد.

ایمانیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات انجام شده با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: در این مذاکرات طرح تکمیل بیمارستان حضرت زینب (س) به نتیجه رسیده است.

وی در خصوص تولید گیاهان دارویی در استان فارس گفت: با پیگیری‌های انجام شده در خصوص تولید گیاهان دارویی در تمام شهرستان‌های استان نتایج خوبی حاصل شده است.

استاندار فارس اظهار کرد: یکی از نیازهای استان فارس احداث بیمارستان کودکان بود که در این پروژه، ۴۰۰ تخت هم به بیمارستان کودکان اختصاص پیدا خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان