سایپا نخستین فاتح لیگ برتر زنان سال 1401/ تیم سردار آزمون صدرنشین شد


سایپا نخستین فاتح لیگ برتر زنان سال 1401/ تیم سردار آزمون صدرنشین شد

تیم والیبال سایپا در نخستین مسابقه لیگ برتر زنان سال 1401 موفق به شکست مس در رفسنجان شد و سریک گنبد نیز توانست با اقتدار حریف خود را از پیش رو بردارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته نخست مرحله مقدماتی بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران امروز (جمعه 22 مهر) با چهار دیدار در شهرهای رفسنجان، یزد، تهران و گنبد پیگیری می‌شود.

تیم مس رفسنجان در نخستین بازی این رقابت‌ها در سالن 9 دی رفسنجان میزبان سایپا تهران بود و سه بر یک مغلوب این تیم شد.

شاگردان مریم السادات هاشمی در ست سوم این مسابقه 25 بر 23 مغلوب میزبان شدند، اما در سه ست اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 23 و 25 بر 15 مس را شکست دادند تا عنوان نخستین فاتح لیگ برتر سال 1401 را به دست آوردند.

آمنه خواجه‌ئیان، شهناز برادران مهاجری، ملیحه نوری و سمانه اسدیان به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

در دیگر مسابقه هفته نخست لیگ برتر زنان تیم سریک در سالن المپیک گنبد میزبان صدیق گفتار وارنا بود و حریف خود را با اقتدار شکست داد.

نماینده گنبد در سه ست متوالی، با اقتدار و با امتیازهای 25 بر 12، 25 بر 13 و 25 بر 11 شکست داد در جایگاه نخست جدول قرار گیرد. مدیرعامل تیم سریک گنبد سردار آزمون ملی پوش تیم ملی فوتبال کشورمان است.

هاجر نجاتی‌زاده و اکرم ابوالقاسم ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که 70 دقیقه طول کشید.

همچنین نرگس افشین و هنگامه پورحسن به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان