پنالتی نیمه اول واضح بود/چمن فولادشهر کیفیت 20سال پیش اروپارادارد


پنالتی نیمه اول واضح بود/چمن فولادشهر کیفیت 20سال پیش اروپارادارد

اصفهان- مربی تیم فوتبال استقلال معتقد است در نیمه اول یک پنالتی واضح برای تیمش گرفته نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، روی ماتا شامگاه جمعه در نشست خبری بعد از مصاف با ذوب آهن که با برد تیمش همراه بود، اظهار داشت: اول از همه خوشحال هستیم که این سه امتیاز را به تهران می‌بریم.

وی افزود: می‌دانستیم بازی خیلی سختی پیش رو داریم، اولین بار است که این تیم شکست می‌خورد، آنها در دفاع خود خیلی مشکل ایجاد کردند و دنبال ضد حمله بودند و این برای هر تیمی سخت است.

مربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: کیفیت حمله ما در این بازی خوب نبود، تیم ما فقط کیفیت نیست و همه با تمام توان خود کار کردند، ما خیلی کار کردیم که این بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم و کل هفته را تلاش کردیم، گل ما گل به خودی بود اما دو بازیکن داشتیم که اگر توپ به بازیکن حریف نمی‌خورد آنها توپ را می‌زدند.

ماتا اضافه کرد: وقتی خیلی کار می‌کنید می‌برید و ما برای این بازی خیلی کار کردیم، نمی‌خواهم در مورد این صحبت کنم اما یک پنالتی خیلی خیلی واضح اتفاق افتاد، دفاع آنها به جای توپ بازیکن ما را زد و پنالتی واضح لود، همچنین این برد را به سرمربی تقدیم می‌کنم او کنار زمین نبود اما در طول هفته خیلی برای امادگی کرد و لایق این برد است.

وی در خصوص وضعیت چمن تصریح کرد: من که چیزی از ساپینتو نشنیدم، اما چمن خیلی بلند است و بازی را آهسته می‌کند، این چمن برای تیم‌ها که خوب بازی می‌کنند سخت است، این چمن ۲۰ سال پیش در اروپا بود.

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص تعویضی‌های تیمش در نیمه دوم ابراز داشت: تمامی بازیکنان ما با کیفیت هستند حتی بازیکنان روی نیمکت هستند، اما بعضی وقت‌ها بازی هماهنگ با بازیکنان پیش نمی‌رود و تعویض می‌شوند و وقتی بازیکنی می‌بینید می‌تواند تغییر ایجاد کند به زمین می‌رود، همه بازیکنان برای تغییر روند بازی اثرگذار بودند.

وی گفت: وقتی یک مهاجم گل نمی‌زند همه ایراد می‌گیرند، ما فرصت‌های زیادی ایجاد کردیم بعضی وقت‌ها گل می‌شود و بعضی اوقات نه، کل هفته را تلاش کردیم، بعضی وقت‌ها با همه تلاش‌ها کار پیش نمی‌رود و بعضی وقت‌ها با تلاش کن اتفاق رخ می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج