هشدار ترسناک اسطوره استقلال به کی روش


هشدار ترسناک اسطوره استقلال به کی روش

ناصر ابراهیمی اسطوره استقلال گفت : اولین بازی تیم ملی ایران مقابل انگلیس خیلی سخت و سرنوشت‌ساز خواهد بود و اگر ایران بتواند نتیجه دلخواهش را بگیرد شانس صعودش به دور بعد بالاتر خواهد رفت.

ناصر ابراهیمی پیشکسوت استقلال درباره کیفیت بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: در سال‌های اخیر اصلاً رقابت‌های لیگ برتر جذابیتی نداشته و حتی سال قبل هم بازی‌های بی‌کیفیتی را از تیم‌های حاضر در پیکارها دیدیم. امسال تا حدود کمی نسبت به پارسال شاهد لیگ بهتری بودیم، اما از تیم‌هایی همچون استقلال، پرسپولیس و سپاهان که مدعی قهرمانی هم هستند مسابقه جذاب و مهیجی ندیدم.

وی افزود: سرخابی‌ها هم در هفته‌های اخیر با پیروزی‌ها یک بر صفر و کسب ۳ امتیاز خودشان را به صدر جدول رساندند. امسال از دیدن اکثر بازی‌ها حوصله‌مان سر رفت و تیم‌ها بازی خوبی ارائه نمی‌دادند. در بین تیم‌های خوب امسال لیگ برتر، فقط گل‌گهر سیرجان با سرمربی‌گری امیر قلعه‌نویی فوتبال رو به جلو و دیدنی‌تری را ارائه می‌کند که هم اکنون هم در رده سوم جدول است.

کارشناس فوتبال در مورد آمادگی تیم ملی برای حضور در جام جهانی عنوان کرد: تیم ملی فوتبال ایران در این دوره از رقابت‌های جام جهانی از لحاظ تجربه در بهترین شرایط خودش نسبت به دوره‌های قبلی دارد. ملی‌پوشان که اکثر آنها در لیگ‌های معتبر فعالیت می‌کنند و تجربه کافی را برای حضور در سطح بالای فوتبال دنیا را دارند. اما این بازیکنان میانگین سنی‌شان زیاد است و برخی از آنها در حدو ۳۴ و ۳۵ سال سن دارند.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا ایران شانس صعود از گروه B جام جهانی را خواهد داشت، تاکید کرد: انگلیس از نظر مهره یکی از بهترین تیم‌های حاضر در جام جهانی است، اما تاکتیک کی‌روش که فقط دفاع و ضدحمله است می‌تواند مقابل این تیم قدرتمند دنیا بازی آبرومندانه‌ای را انجام دهد. اولین بازی تیم ملی ایران مقابل انگلیس خیلی سخت و سرنوشت‌ساز خواهد بود و اگر ایران بتواند نتیجه دلخواهش را بگیرد شانس صعودش به دور بعد بالاتر خواهد رفت. اما نباید فراموش کرد که تیم ملی ایران که تیم اول آسیاست آیا توانسته با کی‌روش قهرمان جام ملت‌های آسیا شود؟

هشدار ترسناک اسطوره استقلال به کی روش

ابراهیمی خاطرنشان کرد: با اینکه مهدی تاج با حضور مجددش در فدراسیون فوتبال، دوباره کی‌روش را آورد باید برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برنامه داشته باشد تا ایران بعد از چند دهه قهرمان آسیا شود. ۸ سال کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران بود، اما نتوانست فوتبال ایران را به عنوان یک مدعی قهرمانی در آسیا مطرح کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساناز جلیلی کیست؛ چرا در ترکیه خودکشی کرد