تلویزیون های اسنوا به روز‌رسانی مهمی را دریافت کرده‌اند


تلویزیون های اسنوا به روز‌رسانی مهمی را دریافت کرده‌اند

تلویزیون های اسنوا به روزرسانی مهمی را دریافت کردند و طی این آپدیت سیستم عامل جدید هوما برای آنها عرضه شده است.اسنوا اعلام کرده است که تلویزیون های 65 اینچ آن که به صورت پیش فرض، سیستم عامل جدید با نام هوما را نصب نداشته‌اند، در حال حاضر می‌توانند...

تلویزیون های اسنوا به روزرسانی مهمی را دریافت کردند و طی این آپدیت سیستم عامل جدید هوما برای آنها عرضه شده است.

اسنوا اعلام کرده است که تلویزیون های 65 اینچ آن که به صورت پیش فرض، سیستم عامل جدید با نام هوما را نصب نداشته‌اند، در حال حاضر می‌توانند به صورت آنلاین و از طریق بخش دریافت به روزرسانی، آن را دریافت کنند و این اولین بار است که اسنوا به صورت مستقیم، یک دستگاه خود را به‌روز می‌کند.

هرچند هوما بر پایه اندروید است، اما می توان گفت به صورت عمیق بر روی آن تغییرات ایجاد کرده است و در حال توسعه برای رسیدن به یک فرآیند پایدار است. هوما استور یکی از چنین نقاطی است و امکان دارد اسنوا به دنبال طراحی اپلیکیشن‌های اختصاصی برای خود باشد که در این صورت بازار جدیدی پیش روی توسعه دهندگان این برای برای تلویزیون‌ها در ایران فراهم خواهد شد.

اسنوا پیشتر نشان داده است می‌خواهد که تلویزیون‌ها را به عنوان هاب اینترنت اشیاء خود در نظر بگیرد و بنابراین ممکن است دسترسی اپلیکیشن‌ها را نیز به این پلتفرم باز کند. هر چند تا‌کنون در این خصوص به صورت رسمی اطلاعاتی را منتشر نکرده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گوشی میان رده نوکیا G42 با پردازنده اسنپدراگون 480 پلاس و صفحه نمایش 90 هرتز در راه است