واکنش دروازه‌بان اسبق تیم ملی به بازی دوستانه ایران و نیکاراگوئه


واکنش دروازه‌بان اسبق تیم ملی به بازی دوستانه ایران و نیکاراگوئه

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال درباره بازی دوستانه ایران و نیکاراگوئه واکنش نشان داد.

رحمان احمدی دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال درخصوص شرایط این تیم در آستانه حضور در جام جهانی به رکنا گفت: خب تیم ملی ما از شرایط خاص در جام جهانی برخوردار بوده وبا توجه به حضور کی روش به جای اسکوچیچ در کادر فنی تیم باعث شده تا ملی پوشان از شخصیت تیمی بهتری برخوردار باشند. البته که با اضافه شدن یک مربی ایرانی به کادر فنی در کنار کی روش، شرایط روحی روانی و نوع مدیریت بچه ها شکل بهتری به خود گرفته و به مانند جام‌های جهانی قبلی از لحاظ حاشیه‌ای مشکلات کمتری خواهیم داشت.

وی درباره عدم حضور نکونام و آمدن مارکار آقاجانیان در تیم افزود: اساسا حضور یک مربی ایرانی در کنار کی روش خوب است و خود شخص این مربی پرتغالی هم با تجربه حدود 10 ساله در تیم ملی ایران کفه ترازو روحی روانی و فنی تیم را بالا برده است. کی روش شناخت خوبی از فرهنگ و بازیکنان ما دارد. اگر مارکار باشد چون در 2 دوره قبلی هم با تیم بوده شاید شرایط بهتری برای تیم متصور شویم. یک مسئله بزرگ این است که نوع دیدگاه ما نسبت به ورود یک مربی ایرانی به تیم چیست. اگر نکونام بود خب میتوانستیم در جام ملتهای دوره بعدی هم از او و با دانشی که کنار کی‌روش اضافه شده استفاده کنیم ولی خب حضور مارکار آقاجانیان فقط برای این مقطع و جام جهانی به خودی خود خوب است و جای نگرانی نیست.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی درباره آخرین نفرات دعوت شده به تیم ملی هم گفت: هر مربی سلیقه شخصی خود را دارد و مثلا کی روش رامین رضاییان را دعوت کرد که اسکوچیچ هیچ اعتقادی به او نداشت و نوع و تعداد و سبک دعوت هر مربی متفاوت است. من لیست تیم ملی را که دیدم فکر کنم نفری جا نمانده باشد و همه خوب‌ها به اردو دعوت شده‌اند.

این نکته را هم اضافه کنم که بازی دوستانه با تیم نیکاراگوئه تنها برای همکاری بهتر بچه‌ها بوده و بار فنی برای ما نخواهد داشت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی