پشت پرده قتل سمیه محمودی نژاد با شلیک 6 گلوله / مامور پلیس بازداشت شد + عکس


پشت پرده قتل سمیه محمودی نژاد با شلیک 6 گلوله /  مامور پلیس بازداشت شد + عکس

رکنا: مامور پلیس که در قلعه گنج اقدام به قتل زن جوان کرده بود در عملیات ضربتی شناسایی و دستگیر شد فراجا در این پرونده به سرعت و قاطعانه وارد عمل شد تا پلیس خاطی که دست به جنایت زده است به دست قانون سپرده شود.

به گزارش رکنا، ۱۶ مهر امسال بود که مردم قلعه گنج روز پر التهابی را سپری کردند.همه جا حرف از زن جوانی به نام سمیه بود که به دست یک مامور پلیس درست وسط خیابان و مقابل چشمان فرزندش با شلیک اسلحه کلت کمری به قتل رسید.

اما همه ماجرا به این جنایت هولناک ختم نشد و انگار دومینوی اتفاقات بد روی ریل حرکت قرار داشت : قتل سمیه محمودی نژاد، حمله خانواده اش به کلانتری و تیر خوردن برادرش، اقدام به خودکشی مادرش و سکته پدرش!

قتل زن جوان اهل قلعه گنج به دست یک مامور پلیس

دو سال قبل بود که سمیه محمودی نژاد 26 ساله به خاطر اختلافاتی که با همسرش داشت، اقدام به جدایی از او کرد.در جریان پرونده طلاق با یک مامور پلیس برخورد کرد که این مامور به سمیه قول داده بود در گرفتن طلاق به او کمک کند. حالا 2 سال گذشته بود و سمیه از بلاتکلیفی خسته شده بود، دادخواست طلاقش هم به نتیجه نمی رسید.

کلافگی سمیه باعث شد که او صبح روز حادثه مستاصل و درمانده سراغ همان ماموری برود که به او قول مساعدت داده بود. وقتی وارد محل کار این مامور شد از کوره در رفت و شروع به بد و بیراه گفتن کرد. سمیه با ناراحتی و عصبانیت از آن محل خارج شد و با خودرویی که از آژانس کرایه کرده بود به سمت خانه پدری اش حرکت کرد. در همان لحظه مامور پلیس که از رفتار او عصبانی شده بود با خودرویی دیگر اقدام به تعقیبش کرد و بالاخره در یکی از خیابان های قلعه گنج جلوی خودرو را گرفت و آن را متوقف کرد.

سپس از سمیه خواست که از خودرو پیاده شود. زن جوان که کلت کمری را در دست مامور می دید وحشت کرده بود و از پیاده شدن امتناع می کرد. یکدفعه مامور اسلحه را با سمت سمیرا نشانه رفت و در مقابل چشمان فرزندش چند گلوله به او شلیک کرد. سمیرا غرق در خون شده بود و صدای فریادهای کودک خردسالش خیابان را پر کرد. ضارب بعد از این جنایت پا به فرار گذاشت و راننده آژانس زن جوان را به بیمارستان منتقل کرد. اما دیگر فایده ای نداشت و او جان باخته بود.

حمله خانواده سمیه محمودی نژاد به کلانتری قلعه گنج

خبر که به گوش خانواده سمیه رسید از شدت خشم راهی کلانتری شدند و شیشه های آنجا را شکستند. برادر سمیه مورد اصابت گلوله یک سرباز قرار گرفت. نیروهای یگان ویژه و نوپو در محل حاضر شدند و جو را آرام کردند. فرمانده انتظامی استان و دادستان هم به خانواده سمیه قول دادند که با جدیت موضوع را دنبال کنند.

این قول خیلی سریع جامعه عمل به تن کرد. ساعتی بعد متهم به قتل در روستایی دور افتاده به نام روستای چاه دادخدا شناسایی و دستگیر شد.

مادر سمیه تاب داغ دختر جوانش را نداشت و با خوردن سم اقدام به خودکشی کرد. پدر خانواده هم از این اوضاع پیش آمده دچار چنان فشار روحی ای شد که منجر به سکته اش شد.

اقدام به موقع و مقتدرانه پلیس قابل ستایش بود. برای آنها فرقی نمی کرد که متهم همکارشان است یا یک فرد معمولی ! خیلی سریع اقدام به شناسایی و دستگیری او کردند و مطابق قانون برای او پرونده تشکیل شد.

حالا حال برادر سمیرا و پدر و مادرش مساعد است.رسیدگی به این پرونده هم در جریان روال قضایی قرار دارد.

اخیرا همسر سمیه کلیپی منتشر کرده و خواستار رسیدگی فوری به پرونده قتل همسرش در مراجع قضایی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات صبح بخیر عاشقانه؛ اس ام اس صبح بخیر عاشقانه، متن صبح بخیر عاشقانه و صمیمانه