شرایط فروش پیکاپ کلوت مکث موتور در آبان 1401


شرایط فروش پیکاپ کلوت مکث موتور در آبان 1401

شرایط فروش پیکاپ کلوت مکث موتور در آبان 1401 اعلام شد. مکث موتور پیکاپ دو کابین کلوت را با موعد تحویل 60 روزه به بازار عرضه می‌کند.شرکت مکث موتور در ادامه طرح‌های فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک قصد دارد این پیکاپ دو کابین را از روز یکشنبه 22 آبان 1401...

شرایط فروش پیکاپ کلوت مکث موتور در آبان 1401 اعلام شد. مکث موتور پیکاپ دو کابین کلوت را با موعد تحویل 60 روزه به بازار عرضه می‌کند.

شرکت مکث موتور در ادامه طرح‌های فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک قصد دارد این پیکاپ دو کابین را از روز یکشنبه 22 آبان 1401 به بازار عرضه کند. این خودرو با موعد تحویل 60 روز کاری به بازار عرضه خواهد شد. مشتریان می‌توانند در شوروم مرکزی یا نمایندگی‌های مجاز مکث موتور در سراسر کشور حضور پیدا کرده و مراحل ثبت نام را انجام دهند. در ادامه جزئیات شرایط فروش پیکاپ کلوت مکث موتور در آبان 1401 را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش پیکاپ کلوت مکث موتور – آبان 1401

شرکت مکث موتور در این طرح کلوت اتوماتیک را به شکل نقدی مرحله‌ای با قیمت قطعی 1 میلیارد و 237 میلیون تومان به فروش می‌رساند. مشتریان در این طرح می‌توانند با پرداخت 650 میلیون تومان در زمان ثبت نام و 587 میلیون تومان مابقی را در قالب یک فقره چک به تاریخ 10 بهمن 1401 این خودرو را خریداری کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت مکث موتور به آدرس www.maxmotorco.com مراجعه کنید.

شرایط فروش پیکاپ کلوت مکث موتور در آبان 1401

پیکاپ کلوت به یک پیشرانه 2.4 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 215 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. پیکاپ کلوت به واسطه این قوای محرکه می‌تواند به آسانی از مسیرهای ناهموار مانند گل و لای و کویر عبور کند. همچنین این خودرو برای عملکرد مناسب در تمامی مسیرها به قفل دیفرانسیل اتوماتیک نیز مجهز شده است.

این پیکاپ دو کابین از تجهیزاتی ایمنی متعددی نظیر سیستم ضد سرقت (Immobilizer)، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، قفل ایمنی کودک، سیستم پایداری الکترونیک (ESC)، سیستم کمکی ترمز (BAS)، سیستم ترمز ترکیبی (CBS) و سیستم ترمز ضد قفل (ABS) بهره می‌برد.

همچنین پیکاپ کلوت مکث موتور به امکاناتی چون پوشش ضدخش قسمت بار، لاستیک زاپاس فول سایز ، سیستم اتوماتیک تهویه هوا با صفحه لمسی، کامپیوتر سفر، تنظیم برقی صندلی راننده در شش جهت، مانیتور لمسی ۸ اینچی، سیستم ورود بدون کلید و کروز کنترل مجهز شده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟