پاکسازی سواحل بنک به همت کارکنان مجتمع پارس جنوبی


پاکسازی سواحل بنک به همت کارکنان مجتمع پارس جنوبی

به گزارش شانا، محمد سعیدیان، مدیر پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره گفت: کارکنان این پالایشگاه همواره در کنار تولید مستمر و پایدار گاز، نگاه بسیار ویژه‌ای به محیط زیست پیرامونی خود دارند و تاکنون برنامه‌های متعددی در این حوزه انجام...

به گزارش شانا، محمد سعیدیان، مدیر پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره گفت: کارکنان این پالایشگاه همواره در کنار تولید مستمر و پایدار گاز، نگاه بسیار ویژه‌ای به محیط زیست پیرامونی خود دارند و تاکنون برنامه‌های متعددی در این حوزه انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به تمرکز صنایع متعدد در منطقه پارس جنوبی، اقدام‌های محیط زیستی که همسو با انجام مسئولیت‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ پاسداشت محیط زیست بکر منطقه و سواحل شهرستان کنگان و شهر بنک و حفظ زیبایی و آراستگی این سواحل انجام می‌شود، سبب دلگرمی مردم منطقه و تشویق افراد گردشگر به حفظ وضع سواحل می‌شود.

همکاری با مدارس شهر بنک در گسترش فرهنگ پاکسازی و زیباسازی سواحل

مدیر پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: این پالایشگاه به‌منظور افزایش همکاری با مدارس شهرستان کنگان و گسترش فرهنگ پاکسازی و زیباسازی سواحل این شهرستان، برنامه‌های متعددی را با مشارکت و حضور فعال دانش‌آموزان در حوزه محیط زیست پیاده‌سازی کرده است.

سعیدیان افزود: در سایه همدلی و کارگروهی باید آموزش‌های محیط زیستی و اندیشه‌ حفاظت محیط زیست در بین دانش‌آموزان اجرا شود و اعتقاد بر این است که اگر این تفکر در ذهن دانش‌آموزان نهادینه شود، بسیاری از موارد حوزه محیط زیست حل خواهد شد.

وی اظهار کرد: با انجام اقدام‌های شایسته، همکاری با گروه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد (سمن‌) محیط زیستی شهرستان‌های همجوار را تقویت کرده‌ایم و امیدواریم این همکاری‌ها در مسیر توجه به این مسائل منطقه تداوم و گسترش یابد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان