سامسونگ گلکسی تب S8 FE با نمایشگر LCD و پشتیبانی از قلم استایلوس در راه است


سامسونگ گلکسی تب S8 FE با نمایشگر LCD و پشتیبانی از قلم استایلوس در راه است

طی ماه سپتامبر امسال یک تبلت سامسونگی با شناسه Samsung SM-X506B و اسم رمز Birdie در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد. گمانه‌زنی‌های مطرح شده در آن مقطع زمانی، شناسه مذکور را به تبلت جدید سری FE سامسونگ نسبت دادند. اکنون یک افشاگر با نام رولاند کوانت...

طی ماه سپتامبر امسال یک تبلت سامسونگی با شناسه Samsung SM-X506B و اسم رمز Birdie در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد. گمانه‌زنی‌های مطرح شده در آن مقطع زمانی، شناسه مذکور را به تبلت جدید سری FE سامسونگ نسبت دادند. اکنون یک افشاگر با نام رولاند کوانت این فرضیه را مورد تائید قرار داده است.

ظاهرا سامسونگ گلکسی تب S8 FE همانند مدل نسل قبلی خود مجهز به یک نمایشگر LCD خواهد بود. این نمایشگر در مقایسه با پنل‌های آمولد به‌کارگیری شده توسط گلکسی تب S8، گلکسی تب S8 پلاس و گلکسی تب S8 اولترا احتمالا از اندازه بزرگتری برخوردار خواهد بود. همچنین گلکسی تب S8 FE همانند دستگاه نسل قبلی خود دارای قابلیت پشتیبانی بومی از قلم استایلوس با استفاده از یک دیجیتایزر Wacom خواهد بود.

اطلاعات مندرج در فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهند که این تبلت مجهز به تراشه Kompanio 900T ساخت شرکت مدیاتک خواهد بود. این تراشه 6 نانومتری مجهز به 2 هسته کورتکس A78 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز (البته در فهرست بنچمارک لو رفته، فرکانس این هسته‌ها برابر با 2.6 گیگاهرتز اعلام شده است)، 6 هسته کورتکس A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 است. این تراشه با مدل Dimensity 900 مجهز به مودم 5G یکپارچه قابل مقایسه است.

این اطلاعات با گزارشات اولیه مطابقت دارند؛ گزارشاتی که ادعا می‌کنند شناسه SM-X506B متعلق به ورژن 5G سامسونگ گلکسی تب S8 FE است. نسخه وای‌فای این تبلت نیز احتمالا با شماره مدل SM-X500 به بازار عرضه خواهد شد. تبلت تست شده از سیستم‌عامل اندروید 13 و احتمالا رابط کاربری One UI 5 استفاده می‌کند. این دستگاه مجهز به 4 گیگابایت رم است. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که مدل پایه گلکسی تب S7 FE نیز با حافظه رم 4 گیگابایتی در دسترس مشتریان قرار گرفت.

جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری این تبلت جدید هنوز اعلام نشده است؛ اما در هر نسل از سری گلکسی تب S، مدل‌ FE با قیمت‌‌گذاری ارزان‌تر از سایر مدل‌ها عرضه می‌شود. به‌عنوان مثال مدل وای‌فای گلکسی تب S7 FE با برچسب قیمتی 650 یورویی روانه بازار شد؛ در حالی‌که گلکسی تب S8 با قیمت‌‌گذاری 750 یورویی در اختیار خریداران قرار گرفت.

سامسونگ گلکسی تب S8 FE با نمایشگر LCD و پشتیبانی از قلم استایلوس در راه است

فهرست امتیازات احتمالی سامسونگ گلکسی تب S8 FE در پایگاه داده گیک‌بنچ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری