رئیسی یک تعداد آدم محدود دارد که اینها را جابه‌جا می‌کند /مجلس به وزارت بذرپاش رأی می دهد


رئیسی یک تعداد آدم محدود دارد که اینها را جابه‌جا می‌کند /مجلس به وزارت بذرپاش رأی می دهد

یک نماینده مجلس درباره احتمال معرفی مهرداد بذرپاش به‌عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی عنوان کرد: در خصوص موضوع وزیرراه اگر بذرپاش معرفی شود، به‌نظر می‌رسد مجلس رأی خوبی بدهد و احتمالا ایشان گزینه نهایی دولت باشد.

به گزارش اقتصادنیوز جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس به روزنامه آرمان ملی گفت: دولت شاید فقط به افرادکمی اعتماد دارد یا نمی‌تواند به افرادی خارج از مجموعه خودش اعتماد کند.دولت یک تعدادی آدم محدود دارد که اینها را جابه‌جا می‌کند، این شاید خیلی زیبنده نباشد.

رشیدی کوچی ادامه داد: به‌نظر می‌رسد باتوجه به این‌‌که تقریبا یکسال‌ونیم از دولت گذشته است برای اینکه بتواند خودش را تقویت کند باید به یکسری افراد خارج از مجموعه خودش اعتماد کند، به هرحال هستند افراد دیگری که بتوانند کمک کنند. افرادی که تفکراتشان با تفکرات دولت همسو و همراستاست اما این محدودیتی که دولت قائل شده به‌نظر می‌رسد در نهایت به نفع خود دولت نباشد.

وی درباره این‌که مجلس کمتر از یکسال دیگر انتخاباتش برگزار می‌شود و باتوجه به رفتاری که در قبال وزرا داشته شاید رأی از مردم مثل گذشته نگیرد، بیان داشت: چند نفر از وزرا هستند که به نظر می‌رسد مجلس نسبت به عملکردشان نگاه مثبت ندارد، احساس می‌کنم مجلس بعداز اتفاقاتی که افتاد حتما سراغ 2 الی 3 وزیر خواهد رفت و اولویت در این میان با وزیر بهداشت خواهد بود.

این نماینده مجلس درباره احتمال معرفی مهرداد بذرپاش به‌عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی عنوان کرد: در خصوص موضوع وزیرراه اگر بذرپاش معرفی شود، به‌نظر می‌رسد مجلس رأی خوبی بدهد و احتمالا ایشان گزینه نهایی دولت باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید| چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟