تردد روان در تمامی محور‌های مواصلاتی منطقه 15


تردد روان در تمامی محور‌های مواصلاتی منطقه 15

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رضا شرفی گفت: تردد روان خودرو‌ها و شهروندان در معابر جنوب شرق پایتخت محصول انجام اقدامات مناسب و تمهیدات لازم پیش از آغاز بارش‌های فصلی بوده که انجام شده است.وی افزود: همزمان با آغاز بارش از شب گذشته، نیرو‌های...

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رضا شرفی گفت: تردد روان خودرو‌ها و شهروندان در معابر جنوب شرق پایتخت محصول انجام اقدامات مناسب و تمهیدات لازم پیش از آغاز بارش‌های فصلی بوده که انجام شده است.
وی افزود: همزمان با آغاز بارش از شب گذشته، نیرو‌های خدمات شهری در شریان‌های اصلی و محلات، ضمن پایش مستمر و لحظه‌ای عملکرد شبکه آب‌های سطحی، بصورت آماده باش قرار گرفتند.
شرفی ادامه داد: با اعلام اطلاعیه سازمان هواشناسی و با آمادگی که در نیرو‌ها وجود داشت، عوامل در محل‌های تعیین شده به ویژه در ۱۹ نقطه حساس آبگیر سطح منطقه شامل زیر پل بسیج، بزرگراه‌های امام رضا (ع)، امام علی (ع)، زیر پل خاوران و ... مستقر شدند و این محل‌ها به شدت کنترل می‌شود.
شرفی افزود: ستاد بارندگی منطقه با ۱۲۰ نیروی فعال و تجهیزات کامل موتوری در تلاش است تا ضمن پایش و نظارت مستمر بر عملکرد شبکه اصلی مدیریت آب‌های سطحی در شریان‌های درجه یک و بزرگراهی و کانال ها، مسیل و نیز انهار و اجزای شبکه فرعی در سطح محلات، بتواند مدلی مطلوب از خدمت رسانی مدیریت شهری به شهروندان در زمان بارش را به ارمغان آورد.
شهردار منطقه ۱۵ حسن عملکرد شبکه آب‌های سطحی منطقه در بارش‌های روز جاری را نتیجه لای روبی مستمر و برنامه محور انهار و کانال‌های منطقه عنوان کرد و افزود: بخشی از آبگرفتگی ایجاد شده شب گذشته به واسطه انسداد توسط برگ‌های پاییزی بود که به انهار وارد شده بود. با حضور عوامل مستقری رفع شد و معابر این منطقه علیرغم شدت تردد به دلیل وضعیت جوی، آبماندگی و آب گرفتگی نداشت و خوشبختانه تردد بزرگراهی ما مشکلی ندارد.
او در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده آبگرفتگی یا آب ماندگی با سامانه نظارت همگانی ۱۳۷+ تماس بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وضعیت جاده‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات صبح بخیر عاشقانه؛ اس ام اس صبح بخیر عاشقانه، متن صبح بخیر عاشقانه و صمیمانه