توئیتر: باگ سیستم ما نقشی در افشای اطلاعات ندارد


توئیتر: باگ سیستم ما نقشی در افشای اطلاعات ندارد

توئیتر اعلام کرد که هیچ مدرکی مبنی بر این که داده‌هایی که اخیرا به صورت آنلاین فروخته شده‌اند وجود ندارد.

توئیتر اعلام کرد که هیچ مدرکی مبنی بر این که داده‌هایی که اخیرا به صورت آنلاین فروخته شده‌اند، با بهره‌برداری از یک آسیب‌پذیری در سیستم‌های این شرکت به‌دست آمده‌اند، وجود ندارد.

این شرکت اعلام کرد که داده‌های ۵.۴ میلیون حساب با استفاده از باگی که اوایل سال میلادی گذشته شناسایی و ترمیم و در طول تابستان افشا شده بود، انجام شده است.

توئیتر در یک پست وبلاگی اعلام کرد: حدود ۶۰۰ میلیون اطلاعات کاربری دیگر، نمی‌تواند ارتباطی به واقعه گزارش شده قبلی یا هیچ واقعه جدیدی داشته باشد.

در این بیانیه آمده است که هیچ مدرکی مبنی بر این که داده‌هایی که به صورت آنلاین فروخته می‌شوند با بهره برداری از آسیب پذیری سیستم‌های توئیتر به دست آمده اند، وجود ندارد. این داده‌ها احتمالا مجموعه‌ای از اطلاعاتی که پیش از این، از طریق منابع مختلف در اینترنت قابل دسترس بود، است.

توئیتر در آگوست سال گذشته به کاربران گفت که یک آسیب‌پذیری در سیستم این شرکت، حساب‌های کاربران را با دادن آدرس ایمیل یا شماره تلفن آن‌ها در در معرض مشاهده قرار می‌دهد. این شبکه اجتماعی از طریق یک برنامه جایزه باگ، توانست این آسیب پذیری را شناسایی کند.

در ماه دسامبر، رسانه‌ها در گزارش‌هایشان مدعی شدند که شخصی توانسته به بیش از ۴۰۰ میلیون ایمیل و شماره تلفن کاربران توئیتر دسترسی پیدا کند و این داده‌ها از طریق همان آسیب‌پذیری کشف شده در ژانویه ۲۰۲۲ به دست آمده است.

منبع : رویترز


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


« باید بیماران را در راهروهای بیمارستان‌‌ بستری کنیم»