تعبیر خواب انبه با تعابیر گوناگون


در طول شب و یا حتی خواب های نیمروزی شاهد خواب ها و یا به بیانی رویاهایی هستیم که بسته به زمان و حالت های مختلف تعبیرهای گوناگونی دارند. در این مطلب به بررسی تعبیر خواب انبه پرداختیم.

انبه در منابع گوناگون، نماد خوشبختی، کامروائی، موفقیت و آگاهی در آینده ای نه چندان دور است. قطعا حالت ها و شرایط مختلف تعبیرهای متفاوتی نیز دارد. تعبیر خواب انبه به طور کلی خبرهای خوب، نماد زندگی خوب و شادی، و رغبت جنسی می باشد. دیدن انبه در خواب می تواند نمادی از شروع رابطه ای عاشقانه باشد که برای مجردها خبر از ازدواج دارد. در این مطلب تعبیر خواب انبه را با شما به اشتراک می گذاریم.

تعبیر خواب انبه از نظر معبرین مختلف

تعبیر خواب انبه از نظر معبرین مختلف

تحلیل کننده های رویا درخت انبه در خواب را عشق می دانند. انبه که پادشاه میوه ها در بعضی جامعه ها است تقریبا ۴۰ متر رشد می نماید. دیدن انبه در خواب نماد عشقی در زندگی صاحب خواب است که نرمی و شیرینی اش نشانی از قلب مهربان و بخشنده صاحب خواب را در دنیای واقعیت دارد. انبه یک میوه با تعابیر خوشبختی، شادی، پول، بارداری، آگاهی و عشق است. در ادامه به بررسی حالت های گوناگون تعبیر خواب انبه و نظر معبران مختلف می پردازیم.

دانیال نبی

چنانچه صاحب خواب انبه پخته را از درخت آن چیده و میل کند، ثروت زیادی کسب می کند، اما در صورتی که میوه انبه نارس چیده و میل کند, البته باز هم ثروتی به او می رسد، ولی در زمانی طولانی تر این اتفاق می افتد.

تعبیر دیدن انبه

ابراهیم کرمانی

ایشان می گویند انبه نشانه آگاهی و دانش می باشد، میل کردن آن در خواب نشان از عاقل و خردمند شدن است. در ضرورتی که انبه را پرتاب نموده و له کند، صاحب خواب در دنیای واقعیت از خرد و منطق فاصله می گیرد.

  •  مبل و میز
  •  بلیط کیش

نوستراداموس

نوستراداموس می گوید میوه انبه و به طور کلی هر میوه دیگری با رنگ زرد و نارنجی نشانه خوشبختی و خوش شانسی است.

دیدن خواب انبه و تعابیر مختلف آن

ابن سیرین

ابن سیرین می گوید؛ اگر در خواب ببینید انبه می فروشید در واقع به شما زیان و آسیب می رسد، اگر در خواب انبه میل می کردید یعنی سود مالی به دست می آورید. در خواب انبه می خرید یعنی با انسانی نیکوکار و با ایمان دوستی می کنید. انبه فاسد در خواب به معنی بیماری و مشقت می باشد.

کتاب رسالت یک رویا

طبق آنچه در این کتاب آمده است، دیدن انبه در خواب بسته به شکل ظاهری آن می تواند تعبیرهای متفاوتی داشته باشد. در صورت تازه و سالم بودن این میوه نوید اخبار خوب در آینده ای نزدیک را دارد، اما در صورت خشکیده و چروک بودن این میوه، نوید اخبار بد را می دهد.

دیدن انبه در خواب به چه معنی است؟

تفسیر خواب هر حالت از دیدن انبه

افراد در زمان خواب دیدن میوه انبه امکان دارد حالت های مختلفی از آن را در عالم خواب ببیند، در ادامه از تعابیر این حالت ها مطلع می شوید.

  • هسته انبه:

دانه انبه نوید اخبار خوب در آینده ای نزدیک را می دهد ولی در صورتی که صاحب خواب هسته انبه را از خویش دور نماید، نشان از بداقبالی و در برخی مواقع مرگ او را دارد.

  • انبه سبز:

دیدن انبه سبز و نارس حامل پیغام صبر است، در انتظار موردی می باشید که البته درباره آن بسیار عجول هم هستید، در صورت عجله کردن اوضاع بد می گردد.

  • آتش زدن درخت انبه:

آتش زدن این درخت در خواب به معنی بلایی سخت می باشد. لازم است صاحب خواب قربانی کرده و صدقه بدهد تا به امید خدا این بلا از فرد دور گردد.

آشنایی با تعبیر خواب انبه

  • خرد کردن انبه:

اگر در خواب در حال خرد کردن میوه انبه بودید، به معنی نیاز جنسی می باشد. که بهتر است صاحب خواب در پی کنترل شهوت خود برآید.

  • میل کردن انبه:

دیدن خوردن انبه شیرین در خواب برای کسی که مجرد است نماد ازدواج با فرد ایده آل و مناسب می باشد، دیدن این خواب برای فرد ازدواج کرده نوید آسایش در زندگی را دارد. دیدن خوردن انبه در خواب با فردی غریبه دو تعبیر دارد، چنانچه فرد صاحب انبه باشد، نشانه کار خیر می باشد، چنانچه صاحب انبه فرد غریبه باشد، فردی غیر از اعضای خانواده به شما کمک خیلی بزرگی را برای شما انجام می دهد.

  • دعوا برای انبه:

تعبیر دیدن دعوا در خواب جهت کسب انبه خبر از نزاع و مشکلات خانوادگی می دهد. به این صورت که حق با شما بوده و دیگران می خواهند حق شما را زیر پا بگذارند.

  • چیدن انبه:

منوچهر مطیعی دیدن خواب اینکه از درخت انبه می چینید را یکی از بهترین خواب ها داشته است. صاحب خواب بعد از دیدن این خواب به پیشرفت و موفقیت می رسد.

دیدن خواب انبه و تعابیر مختلف آن

  • کندن و کاشتن انبه:

اگر در خواب ببینید که در حال کندن پوست انبه هستید، یعنی جهت خلاصی از مسئولیت و پیدا کردن یک محیط دیگر مملو از فراغت سعی می کنید. چنانچه در خواب ببینید که در حال کاشتن انبه می باشید، یعنی افرادی مدام پشت سر شما حرف های ناپسند زده اما برعکس موجب محبوب شما می گردد.

  • گوشته انبه:

گوشته انبه در خواب به معنی هوس و شهوت برای ذهن صاحب خواب در زمان حال را دارد.

  • گرفتن انبه:

اگر در خواب ببینید که فردی به شما انبه می دهد یعنی فرد دهنده انبه علاقه مند به داشتن رابطه با شما را دارد. دیدن خریدن انبه در خواب به معنی به دست آوردن پول غیر منتظره می باشد.

  • بخشیدن انبه:

به این معنی می باشد که مایل هستید با آن فرد رابطه برقرار نموده و یا به او کمک کنید.

  • انبه فاسد:

این خواب به معنی شکست های عاطفی و اقتصادی می باشد. در شرایط دشوار قرار دارید و روح شما به خاطر کم لطفی فردی که دوستش دارید، آزرده گردیده است.

  • ترشی انبه:

مشاهده ظرف ترشی انبه در خواب به معنی این است که در صورت پیدا نکردن عقیده ای محکم در زندگی، به کارهای بیهوده ای روی خواهید آورد. چنانچه یک دختر خود را در حال خوردن ترشی انبه ببیند، یعنی به زودی در کاری دشوار و مشکل مشغول به کار خواهد شد. میل کردن ترشی انبه همراه غذا به معنی شکست خوردن در مسائل عاطفی خواهد بود که البته در نهایت برطرف خواهد شد.

  • انبه برای زن باردار:

اگر زنی حامله خواب خوردن انبه را ببیند، یعنی خدا به این زن فرزندی خوب و صالح می بخشد.

آشنایی با تعبیر خواب انبه

از اینکه تا انتهای مطلب تعبیر خواب انبه همراه ما بودید از شما ممنون و قدردانیم. امیدواریم مورد توجه شما عزیزان همراه واقع شده و اگر در خواب انبه را به شکلی مختلف در خواب دیده اید، بتوانید با استفاده از این مطلب از تعبیر خواب آگاهی پیدا کنید. برای آشنایی با تعابیر دیگر میوه ها همچون تعبیر خواب موز و تعبیر خواب سیب می توانید به این لینک ها مراجعه کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید

‎ نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۱۲ کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

منبع : آرگا

برچسب :

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تعبیر خواب گوشواره: 19 تعبیر دیدن گوشواره در خواب