رونمایی از ردبول 2023 و قرارداد فرمول یکی با فورد


ردبول از خودروی فرمول یک 2023 خود در مراسمی در نیویورک رونمایی کرد و قراردادهای جدیدی را با کمپانی فورد برای همکاری در مسابقات به امضا درآورد. ردبول تصمیم گرفت تا رونمایی فصل خود را در نیویورک و در مقابل اسپانسر اصلی آمریکایی خود اوراکل برگزار کند...

ردبول از خودروی فرمول یک 2023 خود در مراسمی در نیویورک رونمایی کرد و قراردادهای جدیدی را با کمپانی فورد برای همکاری در مسابقات به امضا درآورد.

ردبول تصمیم گرفت تا رونمایی فصل خود را در نیویورک و در مقابل اسپانسر اصلی آمریکایی خود اوراکل برگزار کند و طراحی شبیه به طرح های قبلی خود را به نمایش بگذارد.

اوراکل همچنان جایگاه های اسپانسر اصلی خودرو را اشغال می کند. خودروی واقعی ردبول برای سال 2023، یعنی آر بیRB19، هنوز هم کاملاً پنهان است.

همکاری ردبول و فورد از فرمول یک 2026

رونمایی ردبول با این خبر همراه شد که فورد به عنوان شریک موتور این تیم از سال 2026 به فرمول یک بازخواهد گشت.

ردبول در حال حاضر با طراحی موتور خود برای مقررات جدید پاوریونیت 2026 قدم هایی را برداشته، اما پس از کنار رفتن قرارداد با پورشه، یک جای خالی برای مشارکت اوئی‌ام یا تولیدکننده اصلی تجهیزات وجود داشت.

تا آن زمان، ردبول به همکاری با هوندا ادامه خواهد داد که در حال حاضر، تنها 15 ماه پس از خروج رسمی از فرمول یک، همچنان نامش روی خودروی جدید دیده میشود.

رانندگان ردبول، مکس ورشتپن و سرجیو پرز قصد دارند فصل بی‌سابقه 2022 ردبول را تکرار کنند؛ فصلی که در نهایت ردبول زنجیره هشت ساله مرسدس را شکست و عنوان قهرمانی سازندگان را به دست آورد.

ورشتپن دومین عنوان قهرمانی رانندگان خود را در ژاپن کسب کرد، در حالی که 4 مسابقه به پایان باقی مانده بود.

البته قابل ذکر است که ردبول با کاهش 10 درصدی زمان تونل باد به عنوان بخشی از مجازات آنها برای نقض سقف بودجه سال 2021 مواجه بوده است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تغییر فاحش لاله مرزبان قبل و بعد از بازیگری / خانم بازیگر چادری که مدلینگ شد ! + عکس ...