تینت لب چیست؟ و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟


اگر می خواهید با تینت لب آشنا شوید بهتر است این مطلب را از دست ندهید زیرا در ادامه شما را با تمامی آنچه که باید در این رابطه بدانید آشنا خواهیم کرد.

لوازم آرایشی از هزاران سال قبل تا کنون پیشرفت های بسیار زیادی داشته اند و رژ لب ها نیز تغییراتی بسیار زیاد کرده اند با این حال در ادامه قصد داریم شما را با تینت لب آشنا کنیم و اطلاعاتی در مورد این وسیله آرایشی به شما بدهیم.

تینت لب چیست؟ و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

تینت لب و مزایای و معایب استفاده از آن

یکی از لوازم های آرایشی می باشد که با سبک های متفاوتی ساخته شده است و در زمان بسیار کوتاهی توانسته است ترند های آرایشی را به خود مربوط نماید. برای بسیاری از افراد ماهیت و روش های استفاده از این محصول ناشناخته می باشد و در ادامه شما را با این موارد آشنا خواهیم کرد.

ایده اولیه

برای این که بدانید این وسیله از کجا نشات گرفته است باید به سمت کره جنوبی بروید. در واقع در این کشور زیبایی مردم بسیار اهمیت دارد و آن ها دوست دارند با ساده ترین وسایل خود را بیارایند. این وسیله یکی از محصولات بسیار خوب این افراد بوده است و آن را به پدیده ای بی همتا و شگرف تبدیل کرده است.

این وسیله در زمان بسیار کوتاهی نه تنها در کره بلکه در سایر کشور های اروپایی نیز به کار گرفته شده و از بهترین و پر اهمیت ترین لوازم به شمار می رود.

تینت در دیکشنری نوعی تناژ ملایم می باشد و همان چیزی می باشد که تینت لب ها برای افراد ایجاد می کنند. این مورد به دلیل رنگ های ملایم تری که دارد مورد استفاده قرار گرفت و مشهور شد.

تینت لب چیست؟ و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

تفاوت تینت ها با رژ لب و بالم لب

یکی از روش هایی که می توان تفاوت این سه مورد را با یک دیگر پیدا کرد بررسی فرمولاسیون آن ها می باشد. در ادامه فرمولاسیون این سه وسیله آرایشی را برای شما عزیزان بررسی می کنیم.

رژ لب و فرمول آن

این وسایل و برق لب ها از موم و رنگدانه های اشباع شده تشکیل می شوند. با این وجود باید بدانید که این وسایل ماندگاری بالایی دارند و می توانند تمامی بخش های لب را پوشش دهند از این رو بیش تر مورد استفاده قرار می گیرند. این وسایل در انواع متفاوتی از مایع و جامد در بازار موجود می باشند و می توانید بر اساس سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید.

بالم لب

بالم لب ها همانند رژ لب ها بر پایه موم می باشند و دارا روغن های بسیار خوب و انواعی از ویتامین ها می باشند از این رو بیش تر از رژ لب ها می توانند لب های شما را نرم کنند و از خشکی آن ها و پوسته پوسته شدنشان پیشگیری کنند. تنها بدی که این مورد با خود به همراه دارد این است که ماندگاری بسیار کم تری نسبت به رژ ها دارد و در طول روز باید چند باری آن ها را تمدید کنید.

فرمولاسیون تینت ها

تینت ها با دو مورد قبلی بسیار متفاوت می باشند و بر پایه آب و الکل تهیه می شوند و اغلب شما آن ها را به شکل مایع می بینید و در برخی موارد امکان دارد آن را به صورت ژل نیز مشاهده نمایید. غلظت بالای آن ها منجر می شود تا کامل بر روی پوست جذب شده و ماندگاری بسیار زیادی را داشته باشد. در واقع استفاده از این مواد آرایشی به صرفه تر می باشد زیرا پوشش دهی بالایی دارد.

تینت لب چیست؟ و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

انواع تینت ها

تینت های لب دارای انواع بسیار زیادی می باشند از این رو بهتر است با انواع آن ها و کاربرد هایی که دارند بیش تر آشنا شوید و استفاده از این وسایل بعد از آگاهی یافتن در موردشان بسیار راحت تر خواهد شد.

مایع

یکی از انواع تینت ها نوع مایع آن می باشد که بسیار در بازار وجود دارد و جزء محبوب ترین ها به شمار می رود و بسیار کلاسیک اند. استفاده از این مدل تینت ها برای بار اول بسیار سخت به نظر می رسد با این حال باید سرعت عمل داشته باشید و قبل از این که خشک شود تمامی لب های خود را با آن پوشش دهید.

تینت مات

این مدل تینت ها دارای بافتی بسیار سبک می باشد و منجر به خشک شدن لب های شما نخواهد شد از این رو استفاده از آن ها در آرایش روزانه بسیار کاربرد دارد. جالب است بدانید که این مدل تینت برخلاف سایر رژ های مات می تواند دچار ترک خوردگی شده و در نهایت صافی و یک دست بودن را برای لب های شما به همراه خواهد داشت.

تینت پیل آف

این مدل تینت ها دارای بافت ژله ای می باشند و ظاهری بسیار طبیعی تر به لب های شما می دهند. ماندگاری این مدل از تینت ها بسیار زیاد می باشد و باعث خشکی پوست شما نخواهد شد زیرا دارای رنگدانه های بسیار کم تری می باشد.

تینت جامد

در دیگر مدل های تینت با نوع جامد ان نیز رو به رو خواهید شد و بسیار شبیه به رژ لب می باشد و از نظر عملکردی هیچ تفاوتی با انواع قبلی ندارد از این رو ممکن است شما فریب بخورید. باید بدانید که در این مدل تینت اثر بسیار زیادی از آبرسان ها و مرطوب کننده ها را مشاهده خواهید کرد و لب های شما با استفاده از این مدل کمی حجیم تر خواهد شد با این حال اگر حساسیت و یا خشکی لب دارید می توانید از این مدل تینت بسیار استفاده کنید.

تینت لب چیست؟ و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

مزایای استفاده از تینت ها

استفاده از برخی از لوازم آرایشی بسیار مفید می باشد از این رو در ادامه می توانید با تمامی مزیت های استفاده از تینت لب آشنا شوید.

  • باعث چسبندگی لب نمی شود.
  • حس سنگینی به لب های شما نخواهد داد.
  • استفاده از تینت ها به آرایش شما ظاهری طبیعی و درخشان تری می دهد.
  • جایگزینی مناسب برای تتوی لب و شیدینگ است.
  • ماندگاری بسیار زیادی با خود به همراه دارد.
  • منجر به رنگ گرفتن فنجان قهوه نخواهد شد.
  • نیازی به تمدید مجدد ندارند.
  • رد و لکه ای از تینت ها روی لباس های ما باقی نخواهد ماند.
  • فرمولاسیون آن ها ایمن تر از انواع رژ ها می باشد.
  • فاقد سرب و پارابن اند.

معایب استفاده از تینت

تینت ها که امروزه جایگزین هایی برای رژ ها شده اند همانطور که مفید اند می توانند با خود خطراتی را نیز به همراه داشته باشند از این رو نیاز است تا با معایب استفاده از آن ها آشنا باشید.

  • این مواد بر پایه آب و الکل می باشد از این رو احتمال خشک شدن لب ها را با خود به همراه دارد و می تواند منجر به پوسته پوسته شدن آن ها شود از این رو باید در حین استفاده از آن ها کمی محتاط تر باشید.
  • رنگدانه های به کار رفته در تینت ها بسیار قوی می باشند و پاک شدنشان از روی پوست ممکن است کمی دشوار و سخت باشد از این رو بهتر است در استفاده از آن ها نهایت دقت را به کار ببرید.

تینت لب چیست؟ و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

استفاده از لوازم آرایشی یکی از بهترین روش برای تغییرات غیر دائمی می باشد از این رو بهتر است با یک سری دیگر از لوازم آرایشی مانند بالم لب و چسب گلیتر نیز آشنا شوید و آگاهی خود را در این زمینه ها افزایش دهید تا بتوانید در آرایش خود از وسایل جدید تر و به روز تری استفاده کرده و برای این کار کافی است تا از لینک های داده شده کمک بگیرید.

منبع : آرگا

برچسب :

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟