انقلاب اسلامی هرگز از حرکت و شکوفایی باز نمی‌ماند


انقلاب اسلامی هرگز از حرکت و شکوفایی باز نمی‌ماند

حزب تمدن اسلامی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر و تاکید کرد: انقلاب اسلامی هرگز از حرکت و شکوفایی باز نمی‌ماند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حزب تمدن اسلامی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است؛

۲۲ بهمن هر سال یادآور پیروزی شگفت آور ملتی بزرگ و آرمانی با هدایت و پرچمداری مرجعی عالیمقام و مجاهد حضرت امام روح اله الموسوی خمینی (قدس سره) است.

امسال با شکوه تر از هر سال ملت بزرگ ایران وحدت و همبستگی خود را با حضور یکپارچه در روز ۲۲ بهمن و شرکت در راهپیمایی بزرگ این روز تاریخی بار دیگر به نمایش خواهد گذارد و به دنیا نشان خواهد داد که انقلابی که با نام الله و با مدد ذوات مقدسه‌ی معصومین علیهم صلوات آغاز شده هرگز از حرکت و شکوفایی باز نمی‌ماند و تمامی دسیسه‌ها و توطئه گری‌ها و نومیدسازی های استکبار جهانی و ایادی داخلی و خارجیش را نقش بر آب خواهد کرد.

در جهانی که با حاکمیت شیاطین و مستکبران به ویژه آمریکا روز به روز عرصه بر مردم جهان تنگ‌تر و فساد و جنایت و تباهی روز افزون می‌گردد، انقلاب اسلامی ایران چهل و پنجمین سال خود را آغاز می‌کند و علیرغم تحریم‌ها و دشمنی‌های فراوان روزهای روشنی را با الهام از رهبر حکیم و فرزانه حضرت آیت اله خامنه ای مدظله العالی نوید می‌دهد.

جا دارد که در قبال پایداری و فداکاری این ملت سختکوش و مقاوم مسئولان اجرایی و مدیران کشور با تمام توان و بیش از گذشته در جهت رفع مشکلات بویژه مشکلات اقتصادی تلاش کنند و با نصب العین قرار دادن این جمله جاودانه شهید مظلوم حضرت آیت اله دکتر بهشتی که (ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت) صادقانه خدمت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)