طرز تهیه نان ریحان خانگی و خوشمزه


در این مقاله می توانید با طرز تهیه نان ریحان خوشمزه آشنا شوید. این نان طعم فوق العاده ای داشته و دستور تهیه آن نیز بسیار ساده است و برای پذیرایی در مهمانی ها مناسب می باشد.

نان ریحان یک غذای متنوع و سریع است که می توانید برای وعده های عصرانه و یا حتی وعده های اصلی غذایی استفاده کنید. در این بخش طرز تهیه نان ریحان قرار داده شده است که می توانید، مطالعه کنید.

تهیه انواعی از غذاهای متنوع و جدید کار ساده ای است. اگر می خواهید با انواع غذاهای متنوع آشنا شوید، در آرگا طرز تهیه فینگرفود مرغ و کاپ کیک گوشت قرار داده شده است که م توانید، مطالعه کنید.

طرز تهیه نان ریحان خانگی و خوشمزه

مواد اولیه:

  • قارچ: ۴ عدد
  • سس مایونز: ۴ قاشق غذاخوری
  • ریحان: ۱ لیوان
  • فلفل سیاه و نمک: به میزان لازم
  • پنیر پیتزا: به میزان لازم
  • نان تست: به میزان لازم

طرز تهیه نان ریحان:

تهیه این نان بسیار ساده است. این نان در واقع یک نوع فینگرفود بوده که برای پذیرایی در مجالس خود می توانید آن را تهیه کنید. ابتدا ریحان ها را تمیز کرده و به خوبی بشویید. بعد از اینکه آب ریحان ها کشیده شد، فر را در دمای ۲۰۰ درجه سانتی گراد گرم کنید.

طرز تهیه نان ریحان خانگی و خوشمزه

در این مدت باید قارچ ها را تمیز کرده و بشویید. قارچ ها را به صورت دلخواه یا اسلایسی برش دهید. مقداری از قارچ ها را برای روی غذا اسلایسی کرده و مابقی را درون غذاساز بریزید. حالا سس مایونیز را به همراه ریحان و نمک و فلفل سیاه درون میکسر ریخته و ترکیب کنید.

بعد از اینکه مواد به خوبی هم زده شد و با یکدیگر ترکیب شدند، سینی فر را مقداری روغن زده یا یک کاغذ روغنی پهن کنید. نان های تست را درون سینی بچینید. سس دستی تهیه شده را روی نان ها بمالید و خوب روی سطح نان پخش کنید.

در آخرین مرحله از طرز تهیه نان ریحان باید پنیر پیتزا را روی سطح مواد ریخته و در نهایت نیز قارچ های اسلایسی و ریحان خرد شده بریزید. سینی را در طبقه میانی فر قرار داده تا نان ها طلایی و برشته شود. بعد از اینکه پنیر پیتزا طلایی شد، می توانید این غذا را از فر خارج کنید.

طرز تهیه نان ریحان خانگی و خوشمزه

اگر می خواهید، غذای شما کمی نرم تر شود و نان برشته دوست ندارید، می توانید یک لیوان آب درون فر قرار دهید تا حرارت آن غذای شما را نرم تر کند. افزودن پنیر پیتزای مرغوب در طعم این غذا فوق العاده تاثیر مثبتی دارد. شما می توانید از مقداری فلفل دلمه ای نیز برای این غذا استفاده کنید.

این فست فود یک مینی پیتزا بوده و می توانید با ترکیبی از مواد دیگر نیز تهیه کنید. شما می توانید، مواد میانی پیتزا را روی نان ها پهن کرده و بعد پنیرها را روی سطح آن بریزید.

منبع : آرگا

برچسب :

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟