هفدهمین دوره پویش «اهل بهشت باشیم» برگزار می شود


سروی قمصری از برگزاری هفدهمین دوره پویش اهل بهشت باشیم خبر داد و گفت: این پویش با هدف ترویج فرهنگ انتظار و تعجیل در فرج ظهور برگزار می شود.

«مصطفی سروی قمصری»، دبیر اجرایی «طرح اهل بهشت باشیم» در گفت و گو با خبرنگار مهدویت خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری هفدهمین دوره ختم دسته جمعی قرآن گفت: در آستانه فرا رسیدن پانزدهم شعبان میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) جهت زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت، امسال هفدهمین پویش اهل بهشت را در سه بخش ختم دسته جمعی قرآن، ختم سوره توحید و ختم صلوات برگزار می کنیم.

وی با بیان اینکه این پویش در راستای ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت برگزار می شود، گفت: هفدهمین دوره ختم دسته جمعی قرآن با نیت سلامتی و تعجیل در فرج حضرت برگزار می شود.

قمصری با بیان اینکه افراد می توانند از سه طریق به این پویش بپیوندند، تصریح کرد: علاقه مندان می توانند از طریق ارسال پیامک در این طرح قرآنی شرکت کنند یا از طریق سایت اهل بهشت باشیم به آدرس https://ahlebehesht.ir/ اقدام کنند و همچنین با ربات @ahlebehesht_bot در فضای مجازی که این ربات در پیام رسان های گپ، بله، آی گپ، تلگرام و سروش فعال و قابل دسترسی است.

دبیر اجرایی طرح اهل بهشت باشیم، اظهار کرد: این پویش از سوی کانون فرهنگی هنری علامه طباطبایی کاشان و با همکاری کانون امام خمینی (ره) و مجموعه جوانان عصر ظهور کاشان و پایگاه بسیج المهدی برگزار می شود. علاقمندان می توانند از سراسر کشور در این پویش شرکت کنند.

وی گفت: برای دانش آموزان هم مسابقه ای در این خصوص در نظر گرفته شده است که می توانند با ورود به سایت در این مسابقه شرکت کنند.

هفدهمین دوره پویش «اهل بهشت باشیم» برگزار می شود

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دادا محمد کجوری