بازداشت عاملان حمله به مامور پلیس راهور در شهرری / پلیس دست به اسلحه شد


بازداشت عاملان حمله به مامور پلیس راهور در شهرری / پلیس دست به اسلحه شد

حوادث رکنا: سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲متهمی که به مامور پلیس راهنمایی و رانندگی در حین انجام وظیفه حمله ور شده بودند، خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "حسینعلی ابن علی " سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: در پی ایجاد ترافیک و نارضایتی شهروندان و زائران حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی به یک دستگاه خودرو پیکان وانت که بدون در نظر گرفتن حقوق شهروندی ایجاد ترافیک کرده بود تذکر می دهند .

وی ادامه داد: افراد هیچگونه توجهی به تذکر پلیس نکرده و با تذکرات بعدی ، به سمت ماموران وظیفه شناس پلیس راهور حمله ور می شوند که پس از اعلام خبر از سوی مرکز پیام به قید فوریت گشت کلانتری به موقعیت اعزام می شود.

سرهنگ ابن علی خاطرنشان کرد: پس از حضور عوامل کلانتری ۱۳۱شهرری متهمان به سمت ماموران کلانتری نیز حمله ور شده که با شلیک ۲ تیر هوایی و انجام اقدامات پلیسی هر ۲ متهم دستگیر و به کلانتری منتقل می شوند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری در پایان با اشاره به اینکه خودرو متهمان به پارکینگ منتقل شد گفت: پس از تکمیل پرونده متهمان به دادسرا اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری