ارتقای 60 درصدی تکمیل شبکه ملی اطلاعات در دولت سیزدهم


ارتقای 60 درصدی تکمیل شبکه ملی اطلاعات در دولت سیزدهم

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دولت سیزدهم از ۲۳ درصد تکمیل شبکه ملی اطلاعات که از دولت قبل تحویل گرفت، به میانگین ۶۰ درصد ارتقا و تکمیل اطلاعات دست یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد راستینه در تشریح نشست امروز (سه شنبه ۱۵ فروردین ماه) کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: در جلسه امروز اعضای کمیسیون میزبان عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور بودند. در این نشست وزیر ارتباطات گزارشی از عملکرد وزارتخانه در سال ۱۴۰۱ را ارائه و همچنین برنامه‌های این وزارتخانه در سال جاری را به صورت مختصر تشریح کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست وزیر گزارشی در مورد افزایش حجم ترافیک پیام‌رسان‌های داخلی ارائه کرد. آمار مهاجرت مردم به پلتفرم‌های داخلی، اعتماد مردم به این پیام رسان‌ها را نشان می‌دهد، بر همین اساس لازم و ضروری است کیفیت پیام رسان‌های داخلی از همه جهت افزایش پیدا کند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: ضرورت تکمیل شبکه ملی اطلاعات از دیگر مباحثی بود که اعضای کمیسیون فرهنگی به آن تاکید ویژه‌ای داشتند، دولت سیزدهم از ۲۳ درصد تکمیل شبکه ملی اطلاعات که از دولت قبل تحویل گرفت، امروز در تمام سطوح و لایه‌های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری به میانگین ۶۰ درصد ارتقا و به تکمیل اطلاعات دست یافته است.

راستینه در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به پیشرفت پلتفرم‌های داخلی، نیازمند تقویت زیرساخت‌های آنها هستیم، در همین راستا پیوست فرهنگی در تولید محتوا و همچنین ارتقا خدمات داخلی مورد تاکید کمیسیون قرار گرفت و مقرر شد به صورت نوبتی وزیر و معاونانشان گزارشهایی از میزان پیشرفت شبکه ملی اطلاعات و ارتقا کیفیت خدمات پلتفرم‌های داخلی را به کمیسیون ارائه کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!