تصاویر/ نیکی کریمی به فاصله 25 سال چه تغییری کرده است؟


نیکی کریمی بازیگر خوش‌پوش و خوش سیمای سینمای ایران بیش از سی سال است که در سطح اول سینما حضور دارد. به گزارش وقت صبح، حال عکسی از تیپ تمام سفید نیکی کریمی به فاصله ۲۵ سال منتشر کرده‌ایم که ببینیم در این فاصله نیکی کریمی چه تغییری کرده...

نیکی کریمی بازیگر خوش‌پوش و خوش سیمای سینمای ایران بیش از سی سال است که در سطح اول سینما حضور دارد.

به گزارش وقت صبح، حال عکسی از تیپ تمام سفید نیکی کریمی به فاصله ۲۵ سال منتشر کرده‌ایم که ببینیم در این فاصله نیکی کریمی چه تغییری کرده است.

تصاویر/ نیکی کریمی به فاصله 25 سال چه تغییری کرده است؟

به نظر شما نیکی کریمی چه قدر عوض شده است؟

تصاویر/ نیکی کریمی به فاصله 25 سال چه تغییری کرده است؟

دلیل بازی نکردن نیکی کریمی در فیلم پوران درخشنده

نیکی کریمی به دلیل تداخل و همزمانی پروژه‌ی «آذر» که تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد و در آن به ایفای نقش می‌پردازد نتوانست با پروژه‌ی پوران درخشنده همکاری کند و «بهنوش طباطبایی» جایگزین او شده است.

ایسنا: «بهنوش طباطبایی» بعد ازانجام تست گریمی متفاوت به جای «نیکی کریمی» به جمع بازیگران فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی «پوران درخشنده» پیوست و شب گذشته با چهره‌ای متفاوت، در نقش «رعنا» در کنار «فرهاد اصلانی» در این پروژه سینمایی به ایفای نقش پرداخت.

فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» به موضوع طلاق عاطفی میان زوج‌ها می‌پردازد.

در «زیر سقف دودی» تاکنون تعدادی از بازیگران سینمای ایران، از جمله؛ فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، هوشنگ توکلی، مریم بوبانی، هادی مرزبان، فریبا متخصص، شهرام حقیقت دوست، رسول نجفیان، نفیسه روشن، آزیتا حاجیان، حسام نواب صفوی، فرشید زارعی فرد و فرامرز روشنایی جلو دوربین رفته‌اند و در این پروژه سینمایی «پوران درخشنده» ابوالفضل میری و لاله مرزبان را به سینمای ایران معرفی می‌کند.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟