انواع پودر کاشت ناخن و کاربردهای آن ها در دیزاین ناخن


در واقع پودر کاشت ناخن امروزه در انواع مختلفی مشاهده می شود که هر کدام دارای کاربرد های مجزا می باشند. شما می توانید با مطالعه این مقاله با انواع پودر کاشت ناخن و خصوصیات تمامی آن ها آشنا شوید با ما همراه باشید.

به طور کلی پودر کاشت ناخن در واقع پودری است که انواع بسیار مختلفی را شامل می شود و هنگام ترکیب با مونومر مخصوص خود به نام لیکویید حالت خمیری شکل پیدا کرده و برای مواد گذاری کاشت ناخن استفاده می شود.

آشنایی با انواع پودر کاشت ناخن

همانطور که می دانید پودر کاشت ناخن از مهم ترین مواد مصرفی در کاشت ناخن یه شمار می آید که برای خرید و هزینه کردن لوازم کاشت ناخن ابتدا لازم است تا آشنایی کامل با انواع پودر های کاشت ناخن داشته باشید. امروزه برای کاشت های طبیعی از پودر هایی که کمی صورتی و کلیر مخلوط دارند استفاده می شود.

انواع پودر کاشت ناخن و کاربردهای آن ها در دیزاین ناخن

به صراحت می توان گفت که با پودر های هلویی در نوع و سبک اجرای خود در نوع کاشت متفاوت است و رنگ های روشن و سیری خواهد داشت. همچنین پودر هایی که به رنگ سفید گچی هستند نیز بیشتر برای نوک ناخن یا فرنج مورد استفاده قرار می گیرند.

در حالت کلی پودر های کاشت ناخن را می توان به دو دسته تقسیم نمود که در ادامه به بیان هر کدام از آن ها به صورت کامل پرداخته ایم:

پودر های غیرپوشاننده:

در واقع این دسته از پودر ها در کاشت ناخن پس از ترکیب با لیکویید، خشک شدن و سوهان کشی حالتی شفاف داشته و تمامی جزئیات آن به خوبی قابل مشاهده خواهد بود. پودر های شفاف غیرپوشاننده به صورت کامل در ادامه بیان شده اند و همچنین کاربرد آن ها نیز توضیح داده شده است:

پودر کلیر:

دقت داشته باشید این پودر در حالت خشک و قبل از ترکیب با لیکویید سفید رنگ خواهد بود اما پس از موادگذاری و سوهان کشی کاملا شیشه ای شده و تمام جزئیات آن قابل رویت می باشد. پودر کلیر یکی از پرکاربرد ترین پودر های کاشت ناخن می شود که موارد استفاده در آن را به صورت کامل بیان کرده ایم:

انواع پودر کاشت ناخن و کاربردهای آن ها در دیزاین ناخن

  • کاشت ناخن و کاور ناخن طبییعی
  • کاشت زیر موادی
  • کاشت ناخن استندگلس و فول گلس
  • کاشت های گریم
  • کاشت بیبی بومر و آمبره
  • کاشت آکواریومی

پودر صورتی طبیعی:

این پودر در حالت خشک رنگ صورتی ملایم دارد و پس از ترکیب با لیکویید، موادگذاری و سوهان کشی حالت شیشه ای و شفاف با رنگ صورتی به خود می گیرد. جزئیات ناخن پس از کاشت از زیر این مواد قابل رویت خواهد بود. موارد استفاده و کاربرد های پودر صورتی طبیعی به شرح فوق خواهد بود:

  • کاشت فرنچ ثابت
  • کاشت ناخن و کاور ناخن طبیعی

پودر های پوشاننده:

به طور کلی این دسته از انواع پودر های کاشت ناخن پس از خشک شدن و سوهان کشی غیر شفاف بوده و ناخن را به صورت کامل کاور می کنند. از این پودر ها امروزه برای کاور نمودن ناخن و در کاشت های گریم استفاده می شود. در ادامه سی کرده ایم تا به معرفی این پودر ها و کاربرد آن ها در کاشت ناخن بپردازیم:

انواع پودر کاشت ناخن و کاربردهای آن ها در دیزاین ناخن

پودر هلویی:

توجه داشته باشید پودر هلویی کاشت ناخن در طی رنگی مختلف از تیره به روشن در بازار موجود می باشد که پودر هلویی شاین دار نیز در این طیف قابل رویت خواهد بود. این پودر ها معمولا پس از مواد گذاری و سوهان کشی به صورت کامل ناخن را کاور می کنند و جزئیات زیر آن ها قابل مشاهده نیستند. کاربرد های استفاده از پودر هلویی را در ادامه بیان کرده ایم:

  • کاشت ناخن و کاور ناخن هلویی
  • کاشت فرنچ ثابت
  • کاشت بیبی بومر
  • انواع کاشت گریم

پودر صورتی:

همانطور که می دانید پودر کاشت ناخن صورتی در طیف رنگی مختلف در بازار موجود می باشد و تفاوت آن با پودر صورتی طبیعی در پوشانندگی آن خواهد بود. این پودر ها در حالت شاین دار نیز مورد استفاده قرار می گیرند. پودر صورتی در تمام موارد گفته شده می تواند جایگزین پودر هلویی باشد.

انواع پودر کاشت ناخن و کاربردهای آن ها در دیزاین ناخن

پودر کرم:

پودر کرم یا نود یکی دیگر از پودر های پرطرفدار کاشت ناخن می باشد. این پودر در طیف های مختلف از تیره به روشن در بازار موجود می باشد و می تواند بنا به سلیقه ی مشتری جایگزین پودر هلویی در کاشت های نامبرده شود. از این پودر معمولا برای افرادی برای پوست تیره می توان استفاده نمود.

پودر سفید:

بهتر است بدانید که پودر کاشت ناخن سفید یکی دیگر از پودر های پرکاربرد در کاشت ناخن محسوب می شود که دارای اصیت پوشش دهی بالایی خواهد بود. موارد استفاده از پودر سفید در کاشت ناخن به شرح فوق خواهد بود:

  • کاشت فرنچ ثابت
  • کاشت بیبی بومر
  • کاشت گریم
  • گل برجسته

پودر های رنگی:

پودر های رنگی از انواع پودر های کاشت ناخن به شمار می آید که در رنگ های مختلف در بازار موجود می باشند. قیمت این دسته از پودر های کاشت ناخن بیشتر از سایر پودر ها می باشد و همچنین ترکیب این پودر ها در کاشت ناخن موجب می شود تا نتیجه ی هایی کار بسیار زیبا شده و نیاز به لاک و دیزاین ناخن پس از کاشت از بین برود. کاربرد های این نوع پودر ناخن را در ادامه بیان کرده ایم:

انواع پودر کاشت ناخن و کاربردهای آن ها در دیزاین ناخن

پودر های اکلیلی:

به صراحت می توان گفت که این پودر ها ترکیبی از سایر پودر های کاشت ناخن و اکلیل در رنگ های مختلف می باشد. ظاهر زیبا و درخشان کاشت ناخن پس از استفاده از این دسته از پودر های کاشت ناخن طرفداران زیادی دارد. برای ساخت این پودرها می توانید از ترکیب شیمر و پودر های کاشت ناخن استفاده نمایید.

پودر کاشت دیپ:

توجه داشته باشید دیپ یکی دیگر از انواع پودر کاشت ناخن به شمار می آید که نیازی به لیوئید و سوهان کشی پس از کاشت ندارند. برای استفاده از این پودر تنها کافی است پس از زدن بیس کت، ناخن هایتان را خشک نکنید و انگشت خود را بلافاصله به صورت عمودی و ۴۵ درجه درون پودر کاشت دیپ فرو ببرید و سپس در دستگاه خشک نمایید. امروزه پودر های دیپ در رنگ ها و مدل های مختلفی از جمله رنگی، اکلیلی، حرارتی و نئون هستند.

انواع پودر کاشت ناخن و کاربردهای آن ها در دیزاین ناخن

پس از اتمام مبحث انواع پودر کاشت ناخن پیشنهاد می کنیم که با کلیک بر روی لینک های مقابل با مطالب چگونگی ترمیم کاشت ناخن و همچنین مطلب مضرات و عوارض کاشت ناخن نیز به صورت کامل آشنا شوید.

منبع : آرگا

برچسب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مدل و سلامت ناخن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...