درایور جدید کارت های گرافیک AMD به نگارش 23.4.3 [دانلود کنید]


درایور جدید کارت های گرافیک AMD به نگارش 23.4.3 [دانلود کنید]

اگر شما هم یک کارت گرافیک ساخت AMD دارید و به دنبال جدیدترین نگارش پایدار درایور AMD Software Adrenalin برای کارت‌های گرافیک Radeon و ویندوز 10 یا 11 هستید، زمان دانلود و آپدیت درایور فرا رسیده است. در ادامه این نوشتار می توانید ضمن اطلاع از...

اگر شما هم یک کارت گرافیک ساخت AMD دارید و به دنبال جدیدترین نگارش پایدار درایور AMD Software Adrenalin برای کارت‌های گرافیک Radeon و ویندوز 10 یا 11 هستید، زمان دانلود و آپدیت درایور فرا رسیده است. در ادامه این نوشتار می توانید ضمن اطلاع از تغییرات جدیدترین درایور کارت های گرافیک AMD Radeon برای ویندوز 10 و ویندوز 11، آن را دانلود و نصب کنید. با شهر سخت افزار همراه شوید.

دانلود جدیدترین درایور کارت های گرافیک AMD برای ویندوز 10 و ویندوز 11

درایور جدید کارت های گرافیک AMD به نگارش 23.4.3 [دانلود کنید]

درایور جدید 23.4.3 پایدار که امروز منتشر شد، از تاییدیه WHQL مایکروسافت برای ویندوز 10 و ویندوز 11 برخوردار است. نگارش مزبور جدیدترین درایور کارت های گرافیک AMD برای آخرین بازی های روز است. این درایور با گذشت کمتر از یک هفته از انتشار درایور پایدار پیشین ارائه شده است.

جدیدترین نسخه درایور Adrenalin با اضافه شدن بهینه سازی برای بازی Star Wars: Jedi Survivor همراه است تا گیمرها از همان روز نخست از عملکرد و نرخ فریم دهی بهتر برخوردار شوند.

در این درایور جدید نیز طبق معمول شاهد رفع برخی مشکلات هستیم. از جمله مشکلات برطرف شده می توان خرابی تصویر در بازی World War Z: Aftermath هنگام اجرا با رابط برنامه نویسی Vulkan و تاخیر در بازی The Last of Us: Part 1 در اولین جرا را برشمرد.

در درایور جدید کارت های گرافیک Radeon شاهد غیر فعال شدن گزینه Factory Reset در زمان نصب هستیم که ظاهراً به بروز مشکل در زمان ارتقا می انجامید. AMD به کاربران توصیه کرده پس از ارتقای سخت افزاری، از برنامه AMD Cleanup Utility برای پاک کردن کامل درایور پیشین استفاده کنند.

برای دانلود درایور جدید کارت‌های گرافیک AMD برای ویندوز 10 و ویندوز 11 اینجا کلیک کنید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟