توسعه فعالیت‌های خدمات روانشناختی افتخار بهزیستی است


توسعه فعالیت‌های خدمات روانشناختی افتخار بهزیستی است

رئیس سازمان بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی افتخار دارد زمینه توسعه فعالیت‌های حرفه‌ای و بهره مندی مردم از ظرفیت عظیم تخصصی جامعه روانشناسی را در قالب مراکز و خدمات روانشناختی فراهم نماید.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد قادری، در پیامی به مناسبت روز روانشناس، افزود: در دنیای پر تحول امروز سازمان بهزیستی افتخار دارد تا زمینه توسعه فعالیت‌های حرفه‌ای و بهره مندی مردم از ظرفیت عظیم تخصصی جامعه روانشناسی را در قالب مراکز و خدمات روانشناختی فراهم نماید و در سایه تعامل مؤثر با صاحب نظران دلسوز و متعهد و ذی‌نفعان شریف، تلاش می‌نماید تا روانشناسی به مثابه یک حرفه فضای کافی جهت نقش آفرینی در سلامت اجتماعی را در اختیار داشته باشد.

در متن پیام رئیس سازمان بهزیستی آمده است: یاری رساندن به انسان‌ها و کمک عالمانه به درک بهتر زندگی، توأم با توانمند سازی بشر برای تولید چرخه آرامش و امید، امری بسیار مهم و مؤثر در شکل گیری جامعه‌ای سازنده و پویا است.

روانشناسان و مشاورین، وظیفه خطیر راهنمایی و همیاری و مداخلات تخصصی در کاهش دردها و مدیریت بهینه چالش‌های فردی و اجتماعی و اتخاذ نگاه مسئولانه به اتفاقات و جریانات زندگی را به دوش می‌کشند و این مهم، مستلزم تجهیز خویشتن به علم و حلم و استمداد از خداوندگار هستی بخش است.

در دنیای پر تحول امروز سازمان بهزیستی افتخار دارد تا زمینه توسعه فعالیت‌های حرفه‌ای و بهره مندی مردم از ظرفیت عظیم تخصصی جامعه روانشناسی را در قالب مراکز و خدمات روانشناختی فراهم نماید و در سایه تعامل مؤثر با صاحب نظران دلسوز و متعهد و ذی نفعان شریف، تلاش می‌نماید تا روانشناسی به مثابه یک حرفه فضای کافی جهت نقش آفرینی در سلامت اجتماعی را در اختیار داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند