پیگیری سازمان بازرسی برای حل مشکلات مرکز جامع سرطان سمنان


پیگیری سازمان بازرسی برای حل مشکلات مرکز جامع سرطان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما_ مسعودی‌اصل که به همراه رئیس سازمان بازرسی کل کشور به استان سمنان سفر کرده پیش از ظهر امروز از بیمارستان‌های کوثر و امیرالمومنان (ع) سمنان بازدید کرد.وی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان کوثر و مرکز درمانی تخصصی...

پیگیری سازمان بازرسی برای حل مشکلات مرکز جامع سرطان سمنانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما_ مسعودی‌اصل که به همراه رئیس سازمان بازرسی کل کشور به استان سمنان سفر کرده پیش از ظهر امروز از بیمارستان‌های کوثر و امیرالمومنان (ع) سمنان بازدید کرد.
وی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان کوثر و مرکز درمانی تخصصی زنان و کودکان امیرالمومنان (ع) سمنان در جریان مشکلات این مراکز آموزشی و درمانی قرار گرفت.
معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور در بازدید از بخش بستری مردان و زنان بیمارستان کوثر با برخی از بیماران و همراهان آن‌ها گفتگو و مشکلات آنان را از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و رئیس بیمارستان پیگیری کرد.
مسعودی از ساختمان نیمه کاره مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر بازدید کرد و در جریان مشکلات آن قرار گرفت.
وی در تماس تلفنی با مسئولان وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه مشکلات بودجه برای راه اندازی مرکز جامع سرطان بیمارستان کوثر را پیگیری کرد.
در پی این تماس تلفنی، مسئولان وزارت بهداشت و سازمان برنامه بودجه وعده دادند ۲۰ میلیارد تومان از کمبود بودجه ۳۰ میلیارد تومانی این مرکز درمان سرطان را تامین کنند و با توجه به خرید تجهیزات و تامین نیروی مورد نیاز، تا پایان خرداد امسال این مرکز راه اندازی شود.
همچنین طی نشستی با حضور رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی سمنان، مشکلات حوزه درمان این استان بررسی شد.
بر اساس گفته‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، کمبود پزشک متخصص و فوق تخصص، پرستار، عدم تمایل پزشکان، دندانپزشکان و داروسازان برای فعالیت در بخش‌های دولتی دانشگاهی و... اهم چالش‌های استان در حوزه درمان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا