اعتراف به 6 فقره سرقت مشاعات ساختمانی


اعتراف به 6 فقره سرقت مشاعات ساختمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ یداله طهماسیان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مشاعات ساختمانی رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان قرچک قرار گرفت. ­فرمانده انتظامی شهرستان قرچک افزود: ماموران...

اعتراف به 6 فقره سرقت مشاعات ساختمانیبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ یداله طهماسیان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مشاعات ساختمانی رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان قرچک قرار گرفت.

­فرمانده انتظامی شهرستان قرچک افزود: ماموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات تخصصی و کاربردی هویت سارق مشاعات ساختمانی و مخفیگاه وی را واقع در محمدآباد شناسایی کرده و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی منسجم نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

­سرهنگ طهماسیان با بیان اینکه اموال مسروقه شامل آیفون تصویری، پمپ آب و محافظ برق کامپیوتربود، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

­فرمانده انتظامی شهرستان قرچک با بیان اینکه متهم در ابتدا منکر سرقت شده بود، افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری ۱۱ و مواجهه با مدارک و مستندات ارائه شده، به ۶ فقره سرقت مشاعات ساختمانی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرح/ ضرب المثل‌های مصور با استفاده از هوش مصنوعی