کشف 200 هزار قلم لوازم خانگی خارجی قاچاق


کشف 200 هزار قلم لوازم خانگی خارجی قاچاق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ هدایت بهرامی گفت: درپی دریافت اخباری مبنی بر دپوی انواع لوازم خانگی خارجی در یک انبار کالا در محدوده شورآباد بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران...

کشف 200 هزار قلم لوازم خانگی خارجی قاچاقبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ هدایت بهرامی گفت: درپی دریافت اخباری مبنی بر دپوی انواع لوازم خانگی خارجی در یک انبار کالا در محدوده شورآباد بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفت.

­

وی گفت: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که فردی مقادیر فراوانی کالای خارجی قاچاق و بدون مجوز‌های قانونی را با استفاده از خودرو‌های باربری به این محل منتقل کرده و طی دو ماه مقادیر زیادی از کالا‌های قاچاق را در این انبار تخلیه و دپو کرده است.

­

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مقام قضایی از انبار مذکور بازدید کرده و در جریان این بازدید ۲۰۰ هزار و ۶۲۰ قلم لوازم خانگی قاچاق شامل فلاسک، کارد و چنگال، کتری و... را که همگی فاقد مدارک و اسناد گمرکی بودند، کشف کردند.

­

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۳۸ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: با توجه به مقدار فراوان کالای قاچاق کشف شده، همه این اموال با استفاده از سه دستگاه خودروی خاور به مقر پلیس انتقال داده شد.

­

سرهنگ بهرامی گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ ماهی دودی