اجرای طرح نگهداشت شهر در محلات منتخب منطقه13


اجرای طرح نگهداشت شهر در محلات منتخب منطقه13

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهرداری منطقه ۱۳، اعلام کرد: طرح نگهداشت شهر فرصتی ویژه برای خدمت رسانی به شهروندان است و از آنجا که،محله محوری رکن اصلی اجرای طرح نگهداشت شهر است، این طرح همزمان با اولین پنجشنبه خرداد در خیابان پیروزی محله زاهد...

اجرای طرح نگهداشت شهر در محلات منتخب منطقه13به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهرداری منطقه ۱۳، اعلام کرد: طرح نگهداشت شهر فرصتی ویژه برای خدمت رسانی به شهروندان است و از آنجا که،محله محوری رکن اصلی اجرای طرح نگهداشت شهر است، این طرح همزمان با اولین پنجشنبه خرداد در خیابان پیروزی محله زاهد گیلانی، خیابان دهقان محله دهقان ناحیه۲ ، خیابان هشتم نیروی هوایی محله حافظیه ناحیه۳ و میدان کلاهدوز کندروی بزرگراه شهید یاسینی محله آشتیانی ناحیه۴ اجرا شد.
در این طرح، گروه‌های اجرایی خدمات شهری، فضای سبز، زیباسازی، ساماندهی، مسیل‌ها و واحد ۱۳۷ با همه امکانات برای خدمت‌رسانی به شهروندان حضوری فعال داشتند و موضوعات مرتبط با نگهداشت شهر ، حذف زواید فیزیکی، نظافت و شستشوی جداره‌های شهری ، لایروبی نهرها و آراستگی فضای سبز پیگیری و اجرا شد‌.

بر اساس این گزارش از مهم ترین اقدامات در طرح بهبود نگهداشت شهر، توسعه زیرساخت های خدمات شهری، فضای سبز، پاسخ به نیازها و درخواست های شهروندان است.






حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ مجید رضوی متاسفانه