هری کین نه، اسلوت بالای سر جهانبخش (عکس)


هری کین نه، اسلوت بالای سر جهانبخش (عکس)

سرمربی موفق فاینورد قراردادش با این باشگاه را به مدت چهار فصل دیگر تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آرنه اسلوت که در فصل اخیر توانست تیم فاینورد را برای شانزدهمین بار در تاریخ به عنوان قهرمانی لیگ اردیویسه هلند برساند، قرارداد خود را به مدت چهار فصل دیگر تمدید کرد و تا سال ۲۰۲۶ در دی کویپ می‌ماند.

اسلوت که سرمربی علیرضا جهانبخش در فاینورد است و عملکرد درخشان او در این تیم موجب شده بود مورد توجه باشگاه تاتنهام انگلیس قرار بگیرد و در آستانه پیوستن به این تیم و لیگ جزیره باشد، در خصوص تمدید قراردادش گفت: «من هنوز کارم را در فاینورد تمام نکرده‌ام. ما فصل فوق العاده‌ای را همراه با تیم پشت سر گذاشتیم و با قهرمانی پاداش فوق‌العاده‌ای گرفتیم و مزد تلاش‌مان را به دست آوردیم.»

هری کین نه، اسلوت بالای سر جهانبخش (عکس)

او تاکید کرد: «من واقعا می‌خواهم به مسیری که ساختیم، ادامه دهم. پس از تابستان، ماجراجویی در لیگ قهرمانان اروپا در انتظارمان است و یک عنوان ملی برای ما به حساب می‌آید. به اندازه کافی مشتاقانه منتظر حضور در این رقابت‌ها هستم و بنابر این، مفتخرم که کارم را در فاینورد انجام می‌دهم و در روتردام می‌مانم.»

اسلوت که از تابستان ۲۰۲۱ وارد باشگاه فاینورد شد، حضور در فینال لیگ کنفرانس اروپا را همراه با این تیم تجربه کرد و توانست این تیم را به مهم‌ترین افتخار طی دو دهه گذشته برساند که همچنان سرمربی علیرضا جهانبخش خواهد ماند و به جمع یاران هری کین در تاتنهام اضافه نمی‌شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گریه ناراحت‌کننده آلگری: همین حالا اخراجم کردید!