عبدی تصمیم گرفت، فردا رسما اعلام می‌کند/ اتفاق ویژه: فراز کمالوند مدیرعامل، اشکش سرمربی!


عبدی تصمیم گرفت، فردا رسما اعلام می‌کند/ اتفاق ویژه: فراز کمالوند مدیرعامل، اشکش سرمربی!

باشگاه خیبر خرم‌آباد فردا به طور رسمی مدیرعاملی فراز کمالوند و سرمربیگری ابراهیم اشکش را اعلام خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات جالب در فضای فوتبال را مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد رقم خواهد زد؛ او قصد دارد فراز کمالوند را به عنوان مدیرعامل باشگاه خیبر و ابراهیم اشکش را به عنوان سرمربی این تیم معرفی کند.

کمالوند در فصل گذشته رقابت‌های لیگ دسته اول به عنوان سرمربی خیبر کار کرد و با وجود شرایط خوب برای صعود به لیگ برتر اما در روزهای پایانی مسابقات از این مسئله مهم بازماند. خیبری‌ها برای فصل آینده نیز علاقه‌مند به همکاری با این سرمربی باتجربه بودند اما او به خاطر برخی مسائل زندگی شخصی نمی‌توانست تمام مدت در خرم‌آباد و خارج از تهران باشد و به همین خاطر انصراف خود را از سرمربیگری ارائه کرد.

حالا اما بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما مالک باشگاه خیبر، فراز کمالوند را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب کرده و قرار است طی ساعات آینده این مسئله را با طی کردن مراحل قانونی رسما اعلام کند.

عبدی تصمیم گرفت، فردا رسما اعلام می‌کند/ اتفاق ویژه: فراز کمالوند مدیرعامل، اشکش سرمربی!

همچنین بر اساس شنیده‌های ما مالک خیبر طبق مشورت با کمالوند، ابراهیم اشکش سرمربی پیشین نفت مسجدسلیمان را به عنوان سرمربی جدید خیبر در لیگ یک برگزیده است. اشکش که در دو مقطع سرمربیگری نفت مسجدسلیمان را در لیگ برتر برعهده داشت، ظاهرا با مسئولان خیبر به توافق رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد فردا به همراه کمالوند معرفی خواهد شد.

بی‌شک حضور فراز کمالوند با بیش از 20 سال سابقه مربیگری در فوتبال روی صندلی مدیرعاملی یک باشگاه اتفاقی جالب است. نشستن اشکش روی نیمکت مربیگری خیبر در فصل آینده یکی دیگر از نکات قابل توجه است.

فوتبال‌دوستان لرستانی منتظر اعلام رسمی مدیرعاملی کمالوند و سرمربیگری اشکش هستند و باید دید عبدی مالک باشگاه چه زمانی این مسئله را رسما اعلام خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل