کری تن‌هاخ وسط اولدترافورد: هنوز سیتی مانده!


کری تن‌هاخ وسط اولدترافورد: هنوز سیتی مانده!

مربی و بازیکنان یونایتد پس از پیروزی 2 بر یک مقابل فولام به رختکن نرفتند، در زمین ماندند و پس از آخرین بازی خانگی‌شان در این فصل با هواداران وداع کردند.

به گزارش "ورزش سه"، مربیان و بازیکنان منچستریونایتد بعد از پیروزی برابر فولام در زمین ماندند تا با هواداران خداحافظی کنند. طبق آنچه مرسوم است، خانواده بازیکنان هم روی چمن ورزشگاه به آن‌ها ملحق شدند و عکس یادگاری گرفتند. بازیکنان نیز به ابراز احساسات هواداران پاسخ دادند.

این در حالی است که بیشتر تماشاگران در ورزشگاه مانده بودند و بعد از سوت پایان مسابقه، اولدترافورد را ترک نکرده بودند. آنها برای مدتی طولانی بازیکنان و مربیان تیم را با دست زدن تشویق کردند و بدون وقفه شعار می‌دادند تا اینکه نوبت به حرف زدن مربی یونایتد رسید.

کری تن‌هاخ وسط اولدترافورد: هنوز سیتی مانده!

در این مراسم، اریک تن‌هاخ در وسط زمین ایستاد و پشت میکروفن خطاب به هواداران تیمش گفت: «اول از همه می‌خواهم از بازیکنانم تشکر کنم. فکر می‌کنم فصل درخشانی داشتند. از کارکنان هم ممنونم و می‌خواهم از همه شما (طرفداران) تشکر کنم. ممنون بابت حمایت و پشتیبانی و مشارکتی که در تیم داشتید. عالی بود، بنابراین ممنونم.

ولی در عین حال هنوز یک بازی دیگر مانده و مطمئنم این بازیکنان همه توان‌شان را می‌گذارند تا هفته آینده منچسترسیتی را شکست دهند. مطمئنم فرصت خوبی داریم تا جام را به اولدترافورد برگردانیم.»


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آخرین حضور اسطوره پرتغالی در یورو/ واکنش رونالدو به دعوت شدن به تیم ملی (عکس)‏