رانگنیک درباره رد پیشنهاد بایرن: به قلبم گوش کردم!


رانگنیک درباره رد پیشنهاد بایرن: به قلبم گوش کردم!

رالف رانگنیک، سرمربی تیم ملی اتریش، می‌گوید درست‌ترین تصمیم را برای رد پیشنهاد بایرن مونیخ گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، رالف رانگنیک چند هفته پس از رد پیشنهاد هدایت بایرن مونیخ، دوباره در مورد تصمیم مهمی که در این مورد گرفت، صحبت کرده است.

بایرن مونیخ پس از توافق بر جدایی توماس توخل در پایان فصل، به دنبال مربی‌های زیادی بوده است اما به شکل قابل توجهی یکی پس از دیگری پیشنهاد باشگاه مونیخی را رد کرده‌اند.

ابتدا ژابی آلونسو بود که تصمیم گرفت در بایر لورکوزن بماند و جایی نرود. سپس نوبت به یولیان ناگلزمان رسید و او هم قراردادش را با تیم ملی آلمان تمدید کرد.

در ادامه آنها به سراغ رالف رانگنیک که هدایت تیم ملی اتریش را برعهده دارد، رفتند و حتی خبرگزاری‌های آلمانی هم اعلام کردند که این مربی برای قبول هدایت بایرن پاسخ مثبت داده اما ناگهان خبر آمد که او هم مایل به پذیرش پیشنهاد بایرن نیست.

2024742

حالا که مدتی از آن زمان گذشته و بایرنی‌ها همچنان به دنبال مربی جدید هستند، رانگنیک درباره تصمیمش صحبت کرد. او گفت: «این تصمیم آسانی نبود و زمان سختی هم بود. ما دو سال زمان و انرژی زیادی را صرف کار در تیم ملی اتریش کردیم و تلاش کردیم به این موقعیت برسیم. من نمی‌خواستم تحت هیچ شرایطی این کار را به خطر بیندازم. تقریبا غیرممکن بود که واقعاً هر دو شغل را برای دو و نیم ماه انجام دهم. به غرایزم اعتماد کردم، به قلبم گوش دادم و تصمیم گرفتم که اینجا بمانم. به نظر من، این کاملا تصمیم درستی بود.»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تکذیب مهم، حاج‌رضایی: صفحه اینستاگرام ندارم