همکاری دستگاه قضایی و شهرداری تهران برای رفع سد معبر


همکاری دستگاه قضایی و شهرداری تهران برای رفع سد معبر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هفته‌های گذشته گزارش های مستندی از حضور اراذل و اوباش در پوشش دستفروش و بساط گستر در محدوده حریم تاتر شهر در شبکه‌های مجازی و رسانه‌ها منتشر شده بود و هنرمندان از شهرداری مطالبه کردند که مطابق قانون با این موضوع...

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هفته‌های گذشته گزارش های مستندی از حضور اراذل و اوباش در پوشش دستفروش و بساط گستر در محدوده حریم تاتر شهر در شبکه‌های مجازی و رسانه‌ها منتشر شده بود و هنرمندان از شهرداری مطالبه کردند که مطابق قانون با این موضوع برخورد کند و دو تن از اعضای شورای شهر نیز از محدوده بازدید کردند.
شهردار منطقه۱۱ در رسانه‌ها اعلام کرد: ما با دستفروشان ساده طرف نیستیم و متاسفانه افرادی سودجو از شرایط بهره برداری می‌کنند که مقابله با آن‌ها نیازمند همکاری دستگاه قضایی و پلیس است.
طی روز گذشته در دومین هفته از خرداد ۱۴۰۲؛ جلسه‌ای در دفتر شهردار منطقه با حضور معاون دادستان؛ رییس پلیس راهور منطقه؛ سرکلانتر هشتم؛ شهردار منطقه۱۱ و مدیران شهری این منطقه برگزار شد.

همکاری دستگاه قضایی و شهرداری تهران برای رفع سد معبر

در این جلسه مستندی کوتاه از حمله اراذل و اوباش به کارکنان شهرداری حین خدمت و تذکر برای رفع سد معبر اکران شد و حضار در خصوص رفع این موضوع به بررسی چالش‌ها و برنامه ریزی برای اقدام پرداختند.
طی این جلسه شهردار منطقه از معضل سد معبر حریم تاتر شهر و سد معبر در محدوده بازار موبایل علاالدین و پل حافظ ارایه گزارش کرد و جزییاتی را مطرح کرد که نیاز ورود جدی دستگاه قضایی است.
پس از گفتگو و اعلام نظرات؛ حاضرین در جمع به چهارراه حضرت ولیعصر عج رفتند و از نزدیک وضعیت را مشاهده کردند.
مقرر شد گزارشی از جزییات کامل سد کنندگان معبر و عدم همکاری با شهرداری توسط آن‌ها به دستگاه قضایی ارایه شود و شهرداری مطابق قانون و وظیفه اش برای رفع این موضوع اقدام کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط