مدیر ورزشی لیورپول: کلوپ را زیاد نمی‌شناسم


مدیر ورزشی لیورپول: کلوپ را زیاد نمی‌شناسم

یورگ اشماتکه که قرار است در تابستان به لیورپول برای خرید بازیکنان مورد نظرش کمک کند، گفت یورگن کلوپ را زیاد از نزدیک نمی‌شناسد.

به گزارش "ورزش سه"، اشماتکه با قراردادی سه ماهه به لیورپول پیوسته تا فعالیت لیورپول در بازار نقل و انتقالات تابستانی را سازماندهی کند. این آلمانی باتجربه که جانشین جولین وارد شده است، گفت نمی‌داند مالکان باشگاه چقدر بودجه در اختیارش خواهند گذاشت تا بازیکنان جدید را بخرد.

البته او تاکید کرد بودجه، کمترین نگرانی او است: «هنوز بودجه ندارم ... (خنده). جدی، نقل و انتقالات همیشه پیچیده هستند. وقتی یک بازیکن از تیم آ به تیم ب می‌رود، بیشتر این نکات ریز هستند که تاثیرگذارند و آنها اغلب به پول ربطی ندارند.

برای نمونه، اینکه بازیکن و خانواده‌اش چطور در شهر جا می‌افتند، باید کجای تیم قرار بگیرد، چطور می‌تواند بهترین بازی‌اش را ارائه دهد، این جور چیزها را باید به حساب بیاوری. معمولا پولی که در نقل و انتقال جابه‌جا می‌شود، ربطی به این مسائل ندارد.»

مدیر ورزشی لیورپول: کلوپ را زیاد نمی‌شناسم

این تابستان برای لیورپول بسیار مهم است چون قصد دارد با تقویت تیم، فصل ضعیفی که باعث شد سهمیه لیگ قهرمانان را به دست نیاورد، جبران کند. در این بین، نقش اشماتکه برای تقویت تیم بسیار کلیدی است؛ اما او می‌گوید حرف اول و آخر را یورگن کلوپ خواهد زد: «تاثیر مربی بر نقل و انتقالات در انگلیس بیشتر از آلمان است. در آلمان مدیر ورزشی همه چیز را در دست دارد اما اینجا یورگن کلوپ اولویت‌ها را مشخص می‌کند. ما برای او یک تیم تحلیلگر داده، استعدادیاب و از این دست نیروها فراهم کرده‌ایم تا از فهرست بازیکنان، کسانی که می‌خواهد با آنها کار کند را انتخاب کند. بعد من با نقل و انتقال این بازیکنان سر و کار خواهم داشت. در نهایت هم مالکان باشگاه باید از سرمایه‌گذاری‌های انجام شده راضی باشند.»

اشماتکه درباره مربی لیورپول هم گفت: «ما آنقدرها به هم نزدیک نیستیم. هر دوی‌مان همزمان در بوندس‌لیگا بودیم، او مربی بود و من مدیر ورزشی، بالاخره آدم‌ها همدیگر را می‌شناسند. البته مارک کاسیکه، مشاور او را بهتر می‌شناسم. او بود که من را به لیورپول معرفی کرد.»


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب