جلسه پرز-بنزما: پیشنهاد عربستانی‌ها روی میز است


جلسه پرز-بنزما: پیشنهاد عربستانی‌ها روی میز است

کریم بنزما، ستاره رئال مادرید با فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه ملاقات کرده و بر سر پیشنهاد عربستان به بنزما گفت‌وگو کرده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید ساعت‌های مهمی را پشت سر می‌گذارد و احتمالا به زودی قسمت پایانی از سریال کریم بنزما را خواهیم دید. مهاجم فرانسوی با رئیس باشگاه در مرکز تمرین والدبباس رئال مادرید جلسه‌ای کلیدی داشته‌اند که نتیجه آن، آینده بنزما را مشخص خواهد کرد.

بنزما از عربستان پیشنهاد 200 میلیون یورو دستمزد بدون مالیات برای دو فصل دارد و خودش شخصا این پیشنهاد را به فلورنتینو پرس منتقل کرده است. ستاره فرانسوی قبلا قبول کرده بود یک سال دیگر در رئال بماند و تا پایان فصل آینده همچنان پیراهن این تیم را به تن کند، اما اکنون با پیشنهاد عربستانی‌ها همه چیز دگرگون شده است.

طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی، پرز از ساعت 9 در مرکز تمرین رئال بود و بنزما هم ساعت 11 وارد مجموعه شد و پس از آن زمان جلسه‌ای مهم برگزار کردند تا تکلیف آینده ستاره گلزن رئال را مشخص کنند.

جلسه پرز-بنزما: پیشنهاد عربستانی‌ها روی میز است

پرز، بنزما را برای فصل بعد می‌خواهد اما به تصمیم او احترام می‌گذارد چون بعد از 14 فصل حضور در مادرید، این حق را به دست آورده که برای آینده‌اش تصمیم‌گیری کند. به این ترتیب، انتظار می‌رود امروز تکلیف نهایی بنزما روشن شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه