(ویدئو) ماجرای تهدید «مهسا» به مرگ چه بود؟


(ویدئو) ماجرای تهدید «مهسا» به مرگ چه بود؟

مهسا عابدی دختر آسیب دیده از این حمله - که اتفاقا خود نیز یک سگ خانگی هم دارد - در این حادثه از ناحیه سر به شدت دچار جراحت شد. به گفته وی پزشکان او را دوبار به اتاق عمل برده اند و حدود ۲۰۰ بخیه به او زده اند تا شاید بتوانند جمجمه‌ای که با دندان‌های سگ "پیت‌بول" از هم شکافته شده است را به حالت طبیعی برگردانند!

دختر جوان پس از انتشار فیلمی کوتاه از حمله سگ وحشی به خود از سوی صاحبان سگ به مرگ تهدید می‌شود.

به گزارش تسنیم، ماجرای پرونده شکایت مهسا عابدی از صاحب سگی وحشی در غرب تهران که به وی حمله کرده و باعث جراحت عمیق در جمجمه وی شده است، با تهدید این دختر به مرگ، وارد مرحله تازه‌ای شده است.

چندی پیش انتشار فیلمی کوتاه از حمله یک سگ وحشی به دختری در غرب تهران -که توسط دوربین‌های مداربسته خانه‌ای ضبط شده بود- روح و ذهن افکارعمومی را به شدت آزرده کرد.

ماجرای حمله سگ‌ها به عابران و رهگذران در تهران و شهر‌های مختلف قصه پرغصه‌ای است که گویا هنوز ذهن تصمیم سازان و مجریان امور را به خود مشغول نکرده است. چند حادثه این چنین و یا مرگ ناشی ازاین گونه حوادث باید روی دهد تا شاید تصمیم سازان تحرکی از خود نشان دهند.

گفتنی است این سگ وحشی سال گذشته هم به یک کارگر شهرداری حمله کرده بود و صاحبان سگ با پرداخت مبلغی رضایت وی را جلب کرده بودند.

اما مهسا عابدی دختر آسیب دیده از این حمله - که اتفاقا خود نیز یک سگ خانگی هم دارد - در این حادثه از ناحیه سر به شدت دچار جراحت شد. به گفته وی پزشکان او را دوبار به اتاق عمل برده اند و حدود ۲۰۰ بخیه به او زده اند تا شاید بتوانند جمجمه‌ای که با دندان‌های سگ "پیت‌بول" از هم شکافته شده است را به حالت طبیعی برگردانند!

مهسا عابدی گفت که علیه خانواده‌ای که سگ خود را بدون قلاده به خیابان آورده و باعث این اتفاق شده‌اند ثبت شکایت کرده‌ام و تا حصول نتیجه هم از شکایت خود منصرف نخواهم شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که در این حادثه تلخ، علاوه بر خانم عابدی یکی از همسایگان هم که قصد کمک به وی را داشته مورد آسیب قرار می‌گیرد و بعد از آن حادثه پدر خانم عابدی هم دوبار سکته کرده است.

وی در گفت وگوی خود پرده از ماجرای تلخ دیگری برداشت و گفت: صاحبان سگ هیچ اقدامی برای جدایی سگ از من نکردند بلکه به من هم معترض شدند که چرا وارد کوچه شده ای؟

به گفته مهسا عابدی، صاحبان سگ در فضای مجازی به تهدید جانی وی می‌پردازند.

وی گفت: من تهدید شدم که صاحب این سگ آن قدر درشت است و آشنا دارد که اگر بار دیگر در کوچه بیایی خودت را می‌کشد و دیه ات را می‌پردازد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لمس کامل بدن شبنم قربانی توسط شهاب حسینی در فیلم سینمایی ! / هم آغوشی بعید بعد انق...