مفهوم شعارهای پنهانی در تور کنسرت های خانم خواننده چه بود؟!


مفهوم شعارهای پنهانی در تور کنسرت های خانم خواننده چه بود؟!

در روزهای گذشته تور کنسرت «رنسانس» بیانسه حواشی بسیاری را در بین کاربران اینترنت به همراه داشته است! وقت صبح- بسیاری از طرفداران بیانسه با انتشار ویدیوهایی از بخش‌های از کنسرت رنسانس ادعا کردند که او با درج هوشمندانه المان‌ها، تصاویر و.....

در روزهای گذشته تور کنسرت «رنسانس» بیانسه حواشی بسیاری را در بین کاربران اینترنت به همراه داشته است!

وقت صبح- بسیاری از طرفداران بیانسه با انتشار ویدیوهایی از بخش‌های از کنسرت رنسانس ادعا کردند که او با درج هوشمندانه المان‌ها، تصاویر و.. سعی در هوشیار کردن طرفدارانش را دارد، نوشته «هرکسی که مدیا را کنترل می‌کند مغز شمارا کنترل می‌کند» در طی ساعات اخیر در تیک‌تاک، ردیت و تویتر یکی از تاپیک‌های برتر 24 ساعت گذشته بوده است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح،روز گذشته بیانسه قبل از رفتن بر روی استیج ویدیویی هنری را که حاوی نوشته هایی مفهومی و برخی پیام متنی بود را به نمایش گذاشت، پیام «هرکسی که مدیا را کنترل می‌کند مغز شمارا کنترل می‌کند» در طول کنسرت بارها به شکل‌های مختلفی نمایش داده شد، بیانسه همچنین تاکید بسیاری بر روی کلماتی همچون «کنترل»، «مغز»، «چشم»، «رسانه»، «هیپنوتیزم»، «پرچم آمریکا»، «سرباز»، «مردم»، «ساعت هشدار» و «نابودی دنیا» را داشت.

مفهوم شعارهای پنهانی در تور کنسرت های خانم خواننده چه بود؟!
بسیاری از طرفداران بیانسه این اقدام او را با آهنگ «Black or white -Panther dance» مایکل جکسون و آهنگ «Not Afraid» امینیم مقایسه کرده‌اند چرا که مایکل جکسون و امینم در ترانه‌های فوق به صورت رمزی در متن ترانه و یا در حرکات بدن خود به گروه‌های قدرتمندی که دنیا را مدیریت می‌کنند و سعی در کنترل کردن آن‌ها را دارند اشاره می‌کنند.

مفهوم شعارهای پنهانی در تور کنسرت های خانم خواننده چه بود؟!

در طول سال‌های گذشته بیانسه به دلیل محبوبیت بین‌المللی ک دارد و همچنین به دلیل استفاده از کلمه ایلومیناتی در ترانه‌هایش و یا نماد تک چشم، شایعاتی مبنی بر عضویت او در این گروه ایجاد شده بود.

«ایلومیناتی» گروهی تشکیل شده از انسان‌های قدرتمند و با نفوذ در جهان است که عامل تمام اتفاقات مثبت و منفی در دنیا هستند، پس از انتشار نمادهایی که در تور کنسرت «رنسانس» به کار رفته است اکنون بسیاری بر این باوراند که بیانسه نیز همچون سایر سلبریتی‌های مطرح دنیا یکی از قربانیان این گروه است.

ایلومیناتی هنوز تنها یک تئوری است که تا کنون ثابت نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات