مارتن آموزشی و مهارتی بهاران برگزار می شود


 مارتن آموزشی و مهارتی بهاران برگزار می شود

صالحی از برگزاری مارتن آموزشی و مهارتی بهاران (تولید نرم افزار بازی) خبر داد و گفت: این ماراتن آموزشی رقابتی «تولید بازی بهاران» توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با همکاری سازمان فضای مجازی سراج و شبکه شتاب برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «حامد صالحی» مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) از برگزاری مارتن آموزشی و مهارتی بهاران (تولید نرم افزار بازی) خبر داد و گفت: این ماراتن آموزشی ـ رقابتی «تولید بازی بهاران» توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با همکاری سازمان فضای مجازی سراج و شبکه شتاب با موضوعات «امید و انتظار و زیبایی‌های ظهور و ... » برگزار می‌ شود.

وی اظهار کرد: شرکت کنندگان در این مارتن بعد ازگذراندن آموزش‌ها جهت تولید و ساخت بازی رایانه‌ای و تلفن همراه، در یک رقابت اقدام به ساخت نمونه بازی خواهند کرد و از افراد برگزیده تقدیر خواهد شد.

مدیر روابط عمومی بنیاد گفت: از دفاتر استانی انتظار می‌رود در تبلیغ، اطلاع رسانی و جذب مخاطب تمام تلاش خود را مبذول نمایید.

صالحی با اشاره به جوایز این ماراتن گفت: جایزه نفر اول ۴ میلیون تومان، نفر دوم ۲ میلیون تومان، نفر سوم ۱ میلیون تومان و نفر چهارم تا دوازدهم هر نفر 500هزار تومان می باشد.

وی تصریح کرد: شرکت در ماراتن برای عموم آزاد است و هزینه ثبت نام برای هر نفر 30 هزار تومان می‌باشد.

حامد صالحی با اشاره به مهلت ثبت نام در این ماراتن گفت: آخرین مهلت ثبت نام ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ می باشد و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی Shetab.info مراجعه فرمایند.

وی در پایان تاکید کرد: ثبت نام کنندگان دقت بفرمایند در صورت باز نکردن آدرس فوق، گزینه advance و سپس گزینه Proceed to shetab.info (unsafe) را کلیک کنند.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان