تریلر گیم‌ پلی بازی Final Fantasy 7 Rebirth منتشر شد [تماشا کنید]


تریلر گیم‌ پلی بازی Final Fantasy 7 Rebirth منتشر شد [تماشا کنید]

سامر گیم فست به پایان رسیده و در آن از بازی‌های زیادی رونمایی شده است. در این رویداد، اولین تریلر گیم‌پلی بازی Final Fantasy 7 Rebirth نیز به نمایش درآمده است. این بازی قرار است ابتدا برای PS5 و سپس برای PC منتشر شود. با ادامه خبر در شهر سخت...

سامر گیم فست به پایان رسیده و در آن از بازی‌های زیادی رونمایی شده است. در این رویداد، اولین تریلر گیم‌پلی بازی Final Fantasy 7 Rebirth نیز به نمایش درآمده است. این بازی قرار است ابتدا برای PS5 و سپس برای PC منتشر شود. با ادامه خبر در شهر سخت افزار همراه باشید.

نسخه جدید بازی فاینال فانتزی 7 قرار است به عنوان سومین بازسازی این بازی عرضه شود. اولین تریلر گیم پلی این عنوان در سامر فست گیم به نمایش گذاشته شده است. در این رویداد همچنین بازی جدیدی از سری شاهزاده ایرانی معرفی شد و گیم‌پلی بازی‌هایی مانند مورتال کمبت 1 نیز به نمایش درآمد.

در همین رابطه بخوانید:

- Ubisoft بازی Prince of Persia: The Lost Crown را معرفی کرد؛ بازگشت شاهزاده ایرانی پس از غیبت 13 ساله
- مهم‌ترین بازی‌ها و تریلرهای نمایش داده شده در مراسم Summer Game Fest 2023

گیم‌پلی بازی Final Fantasy 7 Rebirth

بازی Finat Fantasy 7 Rebirth یک داستان جدید دارد که در آن شخصیت کلاود استرایف و دوستانش بعد از فرار از شهر آخرالزمانی میدگار، سفر تازه‌ای را در سرزمین گایا برای یافتن شخصیت منفی بازی فاینال فانتزی 7، سفیروث آغاز می‌کنند.

متاسفانه هنوز تاریخ دقیق عرضه این بازی اعلام نشده اما می‌دانیم که Square Enix اوایل سال 2024 میلادی را برای این موضوع در نظر گرفته است. بازی Final Fantasy 7 Rebirth قرار است ابتدا برای پلی‌استیشن 5 و احتمالاً بعد از یک سال برای PC عرضه شود.

تریلر گیم‌ پلی بازی Final Fantasy 7 Rebirth منتشر شد [تماشا کنید]

یکی از کارگردانان این بازی یعنی تتسویا نومورا، گفته اطلاعات بیشتر در این مورد از طریق اکانت توییتری فاینال فانتزی منتشر خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...