دزدان حرفه ای درکاشان فقط از یک خانه 12 میلیارد به جیب زدند + جزییات


دزدان حرفه ای  درکاشان فقط از یک خانه 12 میلیارد به جیب زدند + جزییات

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری سارقان منزل خبر داد و گفت: ارزش کالاهای سرقتی به ۱۲ میلیارد ریال می‌رسد.

به گزارش رکنا، سرهنگ ایرج کاکاوند در کاشان، از دستگیری سارقان میلیاردی منزل در کاشان خبر داد و اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت طلاجات و دو دستگاه گوشی تلفن همراه از منزل وی، موضوع به صورت تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کاشان قرار گرفت.

وی در بیان جزئیات اقدامات صورت گرفته افزود: کارآگاهان پس از بررسی صحنه‌های وقوع جرم و جمع‌آوری آثار به جامانده از سارق و همچنین انجام یک سری اقدامات تخصصی و پلیسی در نهایت موفق شدند هویت سارق را به دست آورند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ابراز داشت: با رصد هوشمندانه صورت گرفته مخفیگاه سارق در کمترین زمان ممکن شناسایی و بلافاصله کارآگاهان با اخذ دستور از مرجع قضایی محل را به محاصره خود در آورده و در یک عملیات کاملاً دقیق و ضربتی متهم را دستگیر کردند.

کاکاوند با اشاره به کشف اموال مسروقه از مخفیگاه متهم گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته به انجام سرقت منزل اعتراف کرد که ارزش کل اموال به سرقت رفته توسط این سارق برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 12 میلیارد ریال است.

وی از کشف پنج کیلوگرم مواد مخدر آماده عرضه از واحد صنفی در کاشان خبر داد و افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فروش مواد مخدر توسط فردی در یک واحد صنفی، بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه وارد عمل شده و پس از بازرسی از مغازه مذکور مقدار پنج کیلو گرم تریاک آماده عرضه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه در همین ارتباط یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات قضایی تحویل شد، خاطرنشان کرد، برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس کاشان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرقت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید