اولین راننده پروژه فرمول یک آئودی معرفی شد


آئودی اولین حرکت خود را در قسمت جذب راننده برای پروژه فرمول یک خود انجام داده است، نیل یانی برای کمک به توسعه پاوریونیت آئودی وارد میدان شد. آئودی از سال 2026 با تیم سائوبر به فرمول یک وارد می شود. به عنوان بخشی از این قرارداد، تیم سائوبر یا...

آئودی اولین حرکت خود را در قسمت جذب راننده برای پروژه فرمول یک خود انجام داده است، نیل یانی برای کمک به توسعه پاوریونیت آئودی وارد میدان شد.

آئودی از سال 2026 با تیم سائوبر به فرمول یک وارد می شود. به عنوان بخشی از این قرارداد، تیم سائوبر یا آلفارومئو کنونی از پاوریونیت آئودی استفاده خواهد کرد.

کار بر روی ساخت اولین پاوریونیت آئودی در حال انجام شدن است. نیل یانی برنده سابق مسابقه لمانز، تجربه گسترده موتوراسپرت خود را برای توسعه شبیه ساز شروع کرده است.

نیل یانی که پیشرت راننده تست و ذخیره ردبول ریسینگ بود حال پازل بعدی آئودی را تکمیل کرده و حال اخباری از بروزرسانی شبیه ساز رانندگی آئودی در نویبرگ هم منتشر شده است.

نیل یانی بیان کرد:

از همراهی آئودی در این مسیر خوشحالم. حضور در چنین پروژه ای به این بزرگی آن هم در مراحل اولیه، افتخار و مسئولیت بزرگی است. مطمئن هستم که با تجربه ام از پروژه های فرمول یک و لمانز می توانم ارتباط خوبی بین مسائل تئوری و عملی ایجاد کنم.

اولیور هافمن، عضو هیئت مدیره توسعه فنی آئودی افزود:

درست به مانند فرایند تولید، حضور شبیه ساز نقش مهمی را در پروژه فرمول یک ما دارد.

شبیه ساز ما ابزار مهمی برای توسعه پاوریونیت است. همینطور نیاز به یک راننده توسعه دارد که علاوه بر درک تکنولوژی، تجربه کاملی را برای این پروژه به ارمغان بیاورد، به ویژه از نظر مدیریت انرژی در شرایط مسابقه ای!

آدام بیکر، مدیر عامل تیم فرمول یک آئودی توضیح داد:

در حال حاضر، ما عمدتاً بر روی سؤالات مفهومی تمرکز داریم که به عملکرد پاوریونیت مرتبط هستند.

با این حال، در ارزیابی راه‌حل‌های فنی مختلف، ما تنها به روش‌های دیجیتال تکیه نمی‌کنیم. دانش، تجربه و توسعه عملی مرتبط، عناصر ضروری برای نتیجه گیری صحیح از شبیه سازی هستند.

با این ترکیب، می‌توانیم استراتژی‌های عملیاتی مختلف را در مراحل اولیه ارزیابی کنیم و راه را برای مدیریت کارآمد انرژی پاوریونیت هموار کنیم.

آئودی قصد دارد تا قبل از پایان سال 2023 اولین واحد تمام قدرت خود را روی میز آزمایش راه اندازی کند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جهش تولید در صنعت خودرو با مدیریت نوآوری