نگاه به عملکرد انقلاب اسلامی باید جهانی باشد


 نگاه به عملکرد انقلاب اسلامی باید جهانی باشد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: اگر نگاه ما به جهان باشد و تحولات جهانی را ببینیم، آن زمان نسبت به عملکرد انقلاب اسلامی رضایت خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری در هفدهمین همایش مدیران هیأت‌های محوری و برگزیده کشوری که با عنوان هیأت و تربیت دو در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در هیأت‌ها اهداف بسیاری دنبال می‌شود. وی با اشاره به اینکه لازمه تحقق این اهداف اعتقاد و ایمان است، مطرح کرد: اگر اعتقاد و ایمان وجود داشته باشد، در هیأت در جهت فعالیت‌های تربیتی، جهادی و ... نیز اقدام می‌شود.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه هیأت مکتبی از دلداگان اهل بیت(ع) است، عنوان کرد: تا زمانی که این ایمان به وجود نیاید نمی‌توان اقدامات دیگر را رقم زد. وی با اشاره به اینکه تا زمانی‌که نگاه ما خرد باشد نمی‌توانیم اقدامات را جهانی برنامه‌ریزی کنیم، خاطرنشان کرد: اگر نگاه ما به جهان باشد و تحولات جهانی را ببینیم، آن زمان نسبت به عملکرد انقلاب اسلامی رضایت خواهیم داشت.

ماندگاری با بیان اینکه اصلا نباید به این نظام شک داشته باشیم، تصریح کرد: این نظام در راستای تحولات جهانی شکل گرفت و امروز می‌بینیم که موازنه قدرت در جهان تغییر پیدا کرده است. وی با اشاره به اینکه ظهور حضرت حجت(عج) منتظر و نگاه جهانی می‌خواهد، یادآور شد: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی تربیت مدافع ولایت، مدافع وطن و مدافع حرم اهل بیت(ع) است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه انگیزه الهی در پیشبرد اهداف خیلی تاثیر دارد، ابراز کرد: امروز متاسفانه خداوند در امور اداره هیأت نیز کمرنگ شده است که باید این اتفاق اصلاح شود. وی تاکید کرد: باید در تمام امور اداره کشور از انتخاب مداح و سخنران و ... ملاک اصلی رضایت خداوند باشد و تا زمانی که به این مهم توجه نشود به اهداف خود نخواهیم رسید.

پایان پیام/49

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پیش‌نشست کنگره «زیارت، معنویت و اخلاق بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی»