شکست مازیار الهامی برابر مبارز آذربایجان


شکست مازیار الهامی برابر مبارز آذربایجان

رزمی کار حرفه ای کشورمان شب گذشته در قزاقستان با وجود برتری محسوس برابر رقیب آذری خود با رای داوری بازنده مبارزه را ترک کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مازیار الهامی کاپیتان اسبق تیم ملی کاراته ایران شامگاه شنبه سوم تیر به مصاف نماینده کشور جمهوری آذربایجان رفت. این دیدار در نهایت با رأی داوران به سود نماینده آذربایجان تمام شد. مبارزه‌ای که می‌توانست پیش از زنگ پایان به سود نماینده کشورمان به اتمام برسد.

الهامی که با سازمان octagon قرارداد دارد، در شهر آلماتی کشور قزاقستان به مصاف «گوندوز نبی او» از کشور جمهوری آذربایجان رفت و علی رغم مبارزات برتر موفق نشد نظر داوران را جلب کند و در نهایت داوران رأی به سود مبارز آذری اعلام شد.

مازیار الهامی که سال‌ها عضو تیم ملی کاراته ایران بود، دو مدال برنز در مسابقات کاراته قهرمانی جهان در سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۱۲ به دست آورد و در مسابقات قهرمانی آسیا نیز صاحب ۴ مدال آسیایی در رشته کاراته را دارد، الهامی در چارچوب مسابقات MMA موفق به کسب ۷ پیروزی شده و متأسفانه پنجمین باخت را نیز تجربه کرد.

«گوندوز نبی او» از قهرمانان سابق تیم ملی کشتی آذربایجان بوده و در مسابقات MMA موفق به کسب ۸ پیروزی تاکنون شده است و سه باخت نیز در کارنامه این مبارز آذربایجانی دیده می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

موسوی قنبری را می شناسید؟ / در شیراز همه به دنبال او هستند + عکس چهره باز