تاست: دی وریس می داند چگونه در مسابقات پیروز شود


فرمول یک ایران – نیک دی وریس شروع خوبی در فرمول یک نداشته است و تا به اینجای کار فصل خوبی را طی نکرده، اما فرانتس تاست، مدیر تیم آلفاتاوری از وی حمایت کرد و گفت که او می داند چطور برنده شود، صرفا به تجربه بیشتری نیار دارد. دی وریس بعد از سر و صدای...

فرمول یک ایران – نیک دی وریس شروع خوبی در فرمول یک نداشته است و تا به اینجای کار فصل خوبی را طی نکرده، اما فرانتس تاست، مدیر تیم آلفاتاوری از وی حمایت کرد و گفت که او می داند چطور برنده شود، صرفا به تجربه بیشتری نیار دارد.

دی وریس بعد از سر و صدای زیادی به دنبال عملکرد خیره کننده خودش با تیم ویلیامز در مسابقه ایتالیا 2022 به جای الکس آلبون بیمار به فرمول یک آمد. دی وریس با شکست دادن نیکلاس لطیفی راننده ویلیامز و گرفتن رده نهم عملکرد عالی را در آن مسابقه داشت.

با این حال فصل سختی را تا به اینجای کار سال 2023، با آلفاتاوری گذرانده است. بهترین نتیجه وی یک رده دوازدهمی بوده و همتیمی وی یوکی سونودا تمامی امتیازات تیم را به دست آورده و در تعیین خط نیز نسبت به همتیمی هلندی خود یک برتری 6 بر 2 ایی را دارد و هفت بار از هشت مسابقه، جلوتر از وی تمام کرده است.

فرانتز تاست در مورد عملکرد دی وریس گفت:

من همیشه گفته ام که وضعیت الان فرمول یک، کار را برای رانندگان تازه کار سخت می کند. چرا؟ چونکه مخصوصا در اول فصل، انها با همه پیست ها آشنا نیستند. نیک نسبت به ملبورن، عربستان، میامی، باکو غریبه بود. باکو که ما در آن مسابقه اسپرینت داشتیم، یعنی بعد از تمرین یک، مستقیم به تعیین خط می رویم!

این مسئله، اوضاع را برای یک راننده جوان که تازه به فرمول یک وارد شده است را خیلی سخت می کند.

من به اون گفته ام که باید تمرکز خود را حفظ کند، اعتماد به نفس داشته باشد، زیرا که همه ما می دانیم که او می تواند کارش را به خوبی انجام دهد. او در فرمول 3 و فرمول 2 پیروز شده است، قهرمانی جهان به دست آورده است، در فرمول ایی قهرمان جهان شده است. همه اینها به این معنی است که او می داند چطور برنده شود. نیک صرفا نیاز دارد که به خودش اعتماد داشته باشد و ما نیز برایش یک خودروی خوب آماده کنیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب