بهترین آبمیوه و بستنی


بهترین آبمیوه و بستنی

همیشه برای گذراندن یک بعد از ظهر تابستانی به دنبال جایی هستیم که بتوانید آبمیوه و بستنی‌های خوشمزه و خنک بخوریم. در بیشتر مواقع انتخاب جایی که بتواند گرمای تابستان را برایمان جذاب و لذت‌بخش کند بسیار مشکل است و همیشه از دوستان و...

همیشه برای گذراندن یک بعد از ظهر تابستانی به دنبال جایی هستیم که بتوانید آبمیوه و بستنی‌های خوشمزه و خنک بخوریم. در بیشتر مواقع انتخاب جایی که بتواند گرمای تابستان را برایمان جذاب و لذت‌بخش کند بسیار مشکل است و همیشه از دوستان و آشنایانمان می‌پرسیم که کجا بهترین آبمیوه و بستنی را دارد؟

در اینجا ما می‌خواهیم به این سوال شما پاسخ دهیم تا بتوانید بهترین جا را برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه در محیطی زیبا و خنک انتخاب کنید.

انتخاب بهترین نوشیدنی خنک و شیرین در ظهر تابستانی می‌تواند روح هر کسی را زنده کند. همیشه بستنی، آبمیوه و معجون‌های جذاب و انرژی‌زا برای همه جوانان جذاب و خاص بوده است. در ادامه سعی داریم بهترین مکان‌ها را برای امتحان کردن بهترین معجون، بستنی و آبمیوه به شما عزیزان معرفی کنیم.

۱-گو فرش (GO FRESH)

با دیدن این مجموعه جذاب و شنیدن اسم آن نا خودآگاه به یاد سلامتی و تازگی خواهید افتاد. بهترین آبمیوه و بستنی را در این مجموعه می‌توانید تجربه کنید. گو فرش دارای متنوع‌ترین نوشیدنی‌های تازه و خوشمزه است. جالبه که بدانید در این مجموعه به غیر از نوشیدنی‌های جذاب می‌توانید انواع سالاد را هم در گو فرش امتحان کنید و از طعم و تازگی آنها لذت ببرید.

بهترین آبمیوه و بستنی

برای گذراندن عصر تابستانی خود می‌توانید مجموعه گو فرش را انتخاب کنید و از نوشیدنی‌های خوشمزه و ساندویچ‌های ساده‌ای که در این فروشگاه آبمیوه و بستنی سرو می‌شود نهایت لذت را ببرید. گو فرش در غرب تهران قرار دارد و به راحتی با رسیدن به مترو صنعت می‌توانید به این مجموعه جذاب و خوشمزه بروید.

این مجموعه در خیابان ایران زمین واقع در شهرک غرب است که به راحتی می‌توانید به آنجا برسید. همینطور با مراجعه به صفحه اینستاگرام گو فرش می‌توانید با محیط و منو این مجموعه آشنا شوید و با خیالی راحت به آنجا مراجعه کنید. جالب است بدانید که گو فرش یک شعار خیلی پر محتوا و معنی دارد که همیشه سعی کرده است طبق این شعار امور مجموعه را اداره کند.

  • شعار: سلامتی آدم از دست غول برای جاودانگی
  • آدرس گوفرش: شهرک غرب خ ایران زمین خ مهستان مرکز تجاری مهستان
  • اینستاگرام: tehran
  • شماره تماس: 86127319

بهترین آبمیوه و بستنی

2_ بستنی جلاتو کندی

نام بستنی جلاتو را همه شما عزیزان شنیده‌اید، این را هم می‌دانید که بهترین بستنی ایتالیایی را در این بستنی فروشی می‌توانید پیدا می‌کنید. اگر از نوجوانان بپرسید که کدام بستنی فروشی را می‌پسندند بدون شک اسم بستنی جلاتو را می‌آورند. این مجموعه جذاب و خوشمزه به غیر از بستنی دسرها و کیک‌های هیجان‌انگیزی هم دارد.

بهترین آبمیوه و بستنی

بهترین بستنی جلاتو به گفته کاربران بستنی کیکی این مجموعه است پس بهتره هر چه سریع‌تر شما هم این بستنی خوشمزه را امتحان کنید. فیلینگ و طمع‌های خاصی که برای بستنی‌های این مغازه انتخاب شده است بسیار خاص و تک هست به همین دلیل هم اسم بستنی جلاتو کندی بهترین نام برای این مجموعه جذاب است.

بستنی جلاتو کندی در خیابات سه راه یاسر واقع در محله نیاوران قرار دارد و می‌تواند بهترین انتخاب برای خانواده‌ها و جوانان ساکن آن محل باشد. همینطور شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به پیج اینستاگرام بستنی جلاتو بیشتر با طمع‌ها و دسرهای جذاب بستنی جلاتو آشنا شوید.

  • آدرس بستنی جلاتو کندی: نیاوران، سه راه یاسر، جنب رستوران سنسو
  • پیج اینستاگرام: klendygelato
  • سایت: com
  • شماره تماس: 88601114

بهترین آبمیوه و بستنی

3- بستنی آبمیوه کارول

یکی دیگر از جاهایی که بهترین آبمیوه و بستنی را دارد بستنی کارول بوده. منو این بستنی فروشی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است و با دیدن منو دلتون می‌خواد کل منو را سفارش دهید. اینجا یکی از بهترین معجون‌های تهران را در اختیار طرفداران این نوع بستنی می‌گذارد. همینطور بهترین نوشیدنی‌ها و بهترین بستنی ایتالیایی در غرب تهران را می‌توانید در این مجموعه تجربه کنید و از طعم بی‌نظیر آنها لذت ببرید.

بهترین آبمیوه و بستنی

اگر یک بار به بستنی کارول بروید دیگر دلتون نمی‌خواهد جای دیگری را برای خوردن بستنی انتخاب کنید. طعم خوش و دلنشین بستنی‌های کارول نشان‌دهنده استفاده از بهترین و تازه‌ترین مواد بستنی برای تولید این خوراکی جذاب است. برای رفتن به این بستنی فروشی می‌توانید به بلوار دادمان واقع در شهرک غرب بروید و طمع خوش بستنی‌های کارول را امتحان کنید و نهایت لذت را ببرید.

البته بستنی کارول یک شعبه هم در بلوار اندرزگو دارد که می‌توانید به آنجا هم برای تست طعم خوش بستنی بروید. همچنین می‌تونید با مراجعه به ئیج اینستاگرام این مجموعه با بستنی‌ها و محیط آنجا بیشتر آشنا شوید.

  • شعبه یک: اندرزگو: بلوار کاوه، ابتدای بلوار اندرزگو، پلاک 138پ
  • شعبه دو: شهرک غرب: بلوار دادمان، بلوار درختی
  • پیج اینستاگرام: ir

بهترین آبمیوه و بستنی

4- بستنی کومو جلاتو

آخرین جایی که می‌توانید برای گذراندن اوقات فراقت در کنار خانواده و دوستان در آنجا بگذرانید بستنی کومو جلاتو است. این مجموعه هم دارای بهترین معجون‌ها و محبوب‌ترین فیلینگ‌ها و طمع‌ها است. بستنی شکلاتی و دیگر بستنی ایتالیایی که در این مجموعه سرو می‌شود جزو بهترین طمع‌ها هستند.

بهترین آبمیوه و بستنی

اگر به دنبال جایی می‌گردید که بتوانید فرزند خورد را به آنجا ببرید بستنی کومو جلاتو بهترین انتخاب برای شما عزیزان است. تمامی مواد اولیه موجود در این فروشگاه بستنی همگی تازه و بهترین هستند، و همین موضوع باعث شده است که بستنی‌های کومو جلاتو دارای بهترین کیفیت وطمع باشند.

این بستنی فروشی هم در خیابان شریعیتی بالاتر از پل رومی قرار دارد و دسترسی راحتی برای همه عزیزان خواهد داشت. اگر دوست دارید قبل از اینکه به این بستنی فروشی جذاب بروید می‌توانید محصولات و محیط آنجا را در صفحه اینستاگرام بستنی کومو جلاتو ببینید و بعد با دوستان یا خانواده خود به آنجا بروید.

  • آدرس بستنی کومو جلاتو: شریعتی، بالاتر از پل رومی، پلاک 1900
  • پیج اینستاگرام: comogelatothr
  • شماره تماس: 22210416

بهترین آبمیوه و بستنی

ویژگی‌های مجموعه آبمیوه و بستنی‌های معرفی شده

  • محیطی دوستانه
  • استفاده از ترکیبات و مواد تازه و سالم
  • بهترین قیمت و بالاترین کیفیت
  • تنوع بالا در آبمیوه
  • تنوع بالا در فیلنگ و طمع‌های بستنی
  • دسترسی آسان
  • مکانی شاد و جذاب برای دورهمی
  • بهترین انتخاب برای گذراندن بعد از ظهر تابستانی

بستنی ایتالیایی

شاید این سوال که بستنی ایتالیایی با بستنی معمولی چه فرقی دارد ذهن شما را درگیر کرده باشد. برای پاسخ به این سوال باید بگیم که بستنی ایتالیایی تفاوت بسیار زیادی با بستنی‌های معمولی دارند. بافت بستنی‌ ایتالیایی سفت‌تر و غلیظ‌تر است و حداقل هوا به بافت آن در هنگام ترکیب شدن وارد می‌شود. البته باید گفت که بستنی ایتالیایی به بستنی جلاتو هم معروف هست.

این نوع بستنی بسیار دیرتر از بقیه بستنی‌ها آب می‌شوند و دارای بافتی کشی یا کش‌دار است. در ترکیبات بستنی آمریکایی خامه، شیر و شکر وجود دارد و به همین دلیل هم وقتی آن را درون دهانتان می‌گذارید احساس عجیبی بهتون دست می‌دهد. سرو بستنی ایتالیایی هم به این صورت اس که در ظرف‌های بزرگ قرار می‌گیرند و مقدار آن به خواست مشتری بستگی دارد. پس حتما بستنی ایتالیایی را در گرمای تابستان میل کنید و از خنکی و طعم تازه آن نهایت لذت را ببرید.

معجون

شاید تصور کنید معجون هرچیز مخلوط شده با بستنی است. باید به شما عزیزان بگیم که معجون تفاوت‌های زیادی با بستنی دارد. معجون‌ها به دلیل ترکیبات خاص و سنگینی که دارند بسیار انرژی‌زا هستند و به شما قوت می‌دهند. بستنی معجون‌ها معمولا از مقدار زیادی خامه و شیر درست شده‌اند. در بعضی از بستنی فروشی‌ها بر روی بستنی مقدار زیادی گردو، پسته، کنجد و بادام می‌ریزند که جذابیت آن را چند برابر می‌کند. معجون هم جزو آن دسته از خوراکی‌هایی است که در دسته بهترین آبمیوه و بستنی قرار می‌گیرد. همینطور در معجون از میوه‌های تازه و طبیعی مثل آناناس هم استفاده می‌کنند. پس اگر روز سخت و خسته کننده‌ای داشتید حتما یک لیوان معجون میل کنید و از طعم خوش این مدل بستنی لذت ببرید.

آبمیوه طبیعی

بهتر است برای رهایی از گرمای تابستان از آبمیوه‌های طبیعی استفاده کنید تا بتوانید حسی تازه و خوب را تجربه کنید. مجموعه‌هایی که در بالا به شما عزیزان معرفی کردیم همگی دارای بهترین آبمیوه بستنی در تهران هستند.

این مجموعه‌های آبمیوه و بستنی به دلیل استفاده از میوه‌هایی تازه و آبدار بهترین آبمیوه‌های طبیعی را به شما عزیزان عرضه خواهند کرد. پیشنهاد می‌کنیم که اصلا از آبمیوه فروشی‌هایی که آبمیوه غیر طبیعی می‌فروشند استفاده نکنید. مواد نگهدارنده داخل آبمیوه‌های غیر طبیعی اصلا برای بدن مفید نیستند، پس حتما به یکی از آبمیوه فروشی‌های بالا برای رفع تشنگی خود مراجعه کنید.

نتیجه گیری

همیشه انتخاب بهترین آبمیوه بستنی برای همه ما سخت و دشوار بوده است. با شناخت بهترین بستنی فروشی‌های سطح شهر می‌توانید انتخاب خوبی را برای گذراندن لحظاتی شاد و خوشمزه کنار دوستان و خانواده خود بگذرانید. یکی دیگر از نکاتی که در هنگام سفارش آبمیوه و بستنی برای بسیاری از افراد مهم بوده، قیمت و کیفیت ان بستنی یا آبمیوه است.

باید به شما عزیزان بگوییم که بغیر از آنکه کیفیت بستنی و آبمیوه‌های مجموعه‌های بالا بسیار مناسب است قیمت خوب و عالی هم دارند. در این مقاله ما سعی داشتیم تا به شما عزیزان بهترین جاهایی که می‌توانید آبمیوه و بستنی خوشمزه‌ای را امتحان کنید معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب خوبی را برای دوره‌همی‌ها و ملاقات‌های دوستانه داشته باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه