همایـش 30 هــــزار نـــفره غدیــر قرآنی+عکس


همایـش 30 هــــزار نـــفره غدیــر قرآنی+عکس

همایـش ۳۰ هــــزار نـــفره غدیــر قرآنی ویژه بانوان به مناسبت عید سعید غدیرخم و در هفته عفاف و حجاب ۱۲ الی ۱۳ تیرماه در دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همایـش ۳۰ هــــزار نـــفره غدیــر قرآنی ویژه بانوان به مناسبت عید سعید غدیرخم و در هفته عفاف و حجاب 12 الی 13 تیرماه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

همایـش 30 هــــزار نـــفره غدیــر قرآنی+عکس

این همایش قرآنی ۳۰ هزار نفره به صورت حضوری در تهران در محل دانشگاه تهران، محل برگزاری نمازجمعه و هزاران نفر به صورت غیر حضوری از سراسر کشور، برگزار می‌شود.

همه شرکت کنندگان بزرگسال سوره نبا، نوجوانان سوره شمس و خردسالان سوره انشراح را با فراگیری روخوانی، روانخوانی، ترجمه، تفسیر، صوت و لحن و تجوید، حفظ می‌کنند و در روز همایش، ضمن برنامه‌های دیگر، این سوره‌ها را همخوانی کرده و در کنار همه این برنامه‌ها خطبه غدیر را نیز بازخوانی می‌کنند.

این همایش ویژه بانوان و خردسالان است و سازمان‌ها و نهادهای متعددی همچون صدا‌و‌سیما، قرارگاه خاتم الانبیاء، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان دارالقرآن الکریم، سازمان زیباسازی و...، در این همایش مشارکت خواهند داشت.

همایـش 30 هــــزار نـــفره غدیــر قرآنی+عکس

شایان ذکر است، پیش از این، همایش ۶۰۰۰ نفره و ۱۸۰۰۰ نفره نیز برگزار شده است. در این همایش قرآنی هر ۶ الی ۱۰ نفر شرکت‌کننده یک مربی قرآن دارند و مجموعا حدود ۵۶۴۰ مربی و نزدیک به ۳۰۰۰ نفر کادر اجرایی این همایش می‌باشند.

علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پیام‌رسان ایتا به آدرس کانال همایش غدیر قرآنhttps://eitaa.com/qadir_e_qoran مراجعه کنند.

همایـش 30 هــــزار نـــفره غدیــر قرآنی+عکس

پایان پیام/35

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گلایه‌هایی که به لبخند رضایت تبدیل شدند