طرز تهیه شیک هندوانه با 4 طعم مختلف و عالی


اگر به دنبال یک شیک متنوع هستید، باید در این بخش با طرز تهیه شیک هندوانه آشنا شوید. این شیک خوشمزه و عالی را به روش کافی شاپی تهیه می کنید.

شیک هندوانه یک نوشیدنی سرد تابستانی است که شما می توانید با ترکیبی از میوه های فصل تهیه کنید. اما ما در این بخش با طرز تهیه شیک هندوانه آشنا خواهیم شد. این شیک به خوبی در گرما آب بدن را تامین می کند.

برای اینکه یک شیک فوق العاده داشته باشید، می توانید در لینک با طرز تهیه شیک زردآلو و شیک خرما آشنا شوید. این شیک ها را با ترکیبات فوق العاده ای تهیه شده و شما می توانید با رسپی ساده ای انواع شیک داشته باشید.

طرز تهیه شیک هندوانه با 4 طعم مختلف و عالی

مواد اولیه:

  • هندوانه: چند تکه
  • شیر: نصف لیوان
  • بستنی لیوانی: یک اسکوپ
  • شکر یا عسل: به میزان دلخواه

طرز تهیه شیک هندوانه:

برای اینکه یک شیک فوق العاده داشته باشید، بایتد ابتدا هندوانه را درون فریزر قرار دهید تا یخ ببندد. در صورت دلخواه نیز می توانید، دانه های هندوانه را خارج نمایید. حالا مقداری از بستنی وانیلی، شکر، شیر و هندوانه را درون میکسر ریخته و چند پالس بزنید.

بعد از اینکه مواد با یکدیگر یکدست ترکیب شدند، می توانید درون لیوان های ویژه خود سرو کنید. میزان شل یا سفتی این شیک را می توانید با افزودن بستنی یا شیر نیمه یخ زده تغییر دهید.

طرز تهیه شیک هندوانه با 4 طعم مختلف و عالی

در صورتی که می خواهید، یک شیک کافی شاپی و سفت داشته باشید، می توانید هندوانه را یخ زده بریزید و شیر را نیز نیمه یخ زده درون میکسر بریزید. این شیک فوق العاده را می توانید با بستنی هندوانه ای نیز تهیه کنید.

افزودن مقداری خامه نیز در این شیک فوق العاده است. اگر می خواهید، ترکیب عالی داشته باشید حتما باید از خامه استفاده کنید. این نوشیدنی برای روزهای گرم تابستانی فوق العاده است. شما در این بخش با یک رسپی ساده و طرز تهیه شیک هندوانه آشنا می شوید.

ترکیب این شیک با یک کیک خانگی نیز عالی بوده پس در کنار آن حتما یک کیک را تجربه کنید. این شیک مزه عالی داشته و شما با این شیوه می توانید انواعی دیگر از شیک های خانگی و تابستانی را تهیه کنید.

شیک هندوانه و توت فرنگی:

طرز تهیه این نوع شیک نیز بسیار ساده است. تنها باید به ترکیبات عالی چند دانه توت فرنگی نیز اضافه کنید. ترکیب توت فرنگی و هندوانه نیز ترکیب فوق العاده می شود. شما می توانید با استفاده از ترکیب دیگر میوه ها نیز شیک داشته باشید.

طرز تهیه شیک هندوانه با 4 طعم مختلف و عالی

شیک هندوانه و طالبی:

این شیک خوشمزه و عالی نیز طعم فوق العاده ای داشته و شما می توانید چند تکه طالبی نیز در این شیک بریزید. در این نوشیدنی نیز می توانید از چند تکه یخ استفاده کنید. شما می توانید با هندوانه یک شربت فوق العاده هم داشته باشید.

نوشیدنی هندوانه:

اگر ترکیب شیر یا بستنی را در شیک دوست ندارید، می توانید در این بخش با تهیه یک نوشیدنی از هندوانه نیز آشنا شوید. برای این نوشیدنی باید ابتدا هندوانه ها را درون فریزر قرار دهید و بعد درون میکسر به همراه دو قاشق شکر بریزید و بعد از آن در لیوان خود سرو کنید. این نوشیدنی عالی است و تهیه آن نیز بسیار ساده می باشد.

منبع : آرگا

برچسب : نوشیدنی سرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج