«پسران خورشید» و فعالان فرهنگی مسجد صاحب الزمان(عج) تجلیل شدند


آئین تجلیل از اعضای گروه سرود کشوری «پسران خورشید» و فعالان فرهنگی مسجد صاحب الزمان (عج)یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین جشن عید غدیر، تجلیل از گروه سرود کشوری «پسران خورشید» و فعالان فرهنگی و مذهبی کانون فرهنگی و هنری الرحمن، مسجد صاحب الزمان (عج) شهر یاسوج امشب با حضور جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردمی در یاسوج برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین، گفت: ما برای اینکه به امام علی (ع) محبت کنیم باید نخست محبت خود را از خانواده و اعضای آن دریغ نکنیم.

حجت الاسلام «سید رضا افتخاری» افزود: انسان نمی تواند با اعضای خانواده بد باشد ولی محبت به امیرالمومنین امام علی (ع) را در دل داشته باشد.

وی ادامه داد: اگر محبت انسان نسبت به اعضای خانواده وجود داشته باشد، ما ظرفیت محبت نسبت به اهل بیت علیهم السلام را پیدا می کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از برکات غدیر را بستن دست و پای شیطان دانست و یادآور شد: امام صادق (ع) فرمود «ما چهار عید قربان، عید فطر، عید جمعه و عید غدیر را داریم، امام عید غدیر عید خداوند و بزرگ است».

حجت الاسلام افتخاری انقلاب اسلامی ایران را در ادامه غدیر دانست و گفت: عید غدیر، یعنی روز غدیر تنها یک روز نیست بلکه روز غدیر یعنی در معرض پذیرش ولایت کامل الهی قرار دادن خود که خدا هر روز ببیند که چه کسی با امام علی (ع) است.

«پسران خورشید» و فعالان فرهنگی مسجد صاحب الزمان(عج) تجلیل شدند

«پسران خورشید» و فعالان فرهنگی مسجد صاحب الزمان(عج) تجلیل شدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید