اتمام زمان ارسال آثار به جشنواره ارادت تا شامگاه روز عید غدیر/ فراخوان بخش هنری همزمان با روز مباهله


اتمام زمان ارسال آثار به جشنواره ارادت تا شامگاه روز عید غدیر/ فراخوان بخش هنری همزمان با روز مباهله

رئیس جشنواره فرهنگی و هنری ارادت از داوری آثار این جشنواره از ۱۷ تا ۲۱ تیر ماه خبر داد و گفت: اختتامیه دو بخش ادبی و کتابخوانی این جشنواره ۲۲ تیر ماه همزمان با روز مباهله برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد مهدی شاهینی؛‌ رئیس جشنواره فرهنگی و هنری ارادت در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: جشنواره فرهنگی و هنری ارادت همزمان با غدیر سال ۱۴۴۴ در محورهای بخش ادبی؛‌ پویش کتابخوانی غدیر و در رشته های شعر کلاسیک؛ شعر نو؛ داستان؛ جستار؛ یادداشت؛‌ خلاصه نویسی و پاسخ به پرسشنامه از سوی بنیاد فرهنگی امامت برگزار می شود.

رئیس جشنواره فرهنگی و هنری ارادت ادامه داد: آیین رونمایی از نشان و پوستر جشنواره فرهنگی و هنری «ارادت» و اعلام فراخوان این جشنواره با موضوع غدیر، ۳۰ خردادماه برگزار شد و ارائه آثار هنری در رشته های اعلامی برای عموم مردم تا شامگاه امروز ۱۶ تیرماه همزمان با روز عید غدیر خم فراهم است. علاقه‌مندان برای ارسال آثار خود می‌توانند به سایت بنیاد فرهنگی امامت به آدرس emamat.ir مراجعه کنند.

حجت الاسلام شاهینی خاطر نشان کرد: داوری آثار ارسالی به جشنواره فرهنگی و هنری ارادت از ۱۷ تا ۲۱ تیرماه انجام خواهد شد و اختتامیه دو بخش ادبی و کتابخوانی غدیر ۲۲ تیر ماه همزمان با روز مباهله برگزار می شود و فراخوان بخش هنری در موضوع‌های تصویرسازی، نگارگری و طراحی پوستر همزمان با این روز اعلام و اختتامیه این بخش در سال ۱۴۰۳ برگزار می شود.

وی از ارسال ۴۰۰ اثر به جشنواره فرهنگی و هنری ارادت خبر داد و گفت: آثار رسیده در رشته های شعر کلاسیک؛ شعر نو؛ داستان؛ جستار؛ یادداشت؛‌ خلاصه نویسی و پاسخ به پرسشنامه با موضوعات امامت قبل از آفرینش آدم، امامت از آدم تا خاتم، امامت از خاتم تا غدیر و امامت وارث غدیر است.

حجت الاسلام شاهینی گفت: بنیاد امامت فعالیت‌های خود را از سال ۸۲ در تربیت نیروی آگاه و مدافع حریم ولایت آغاز کرده و اکنون که بدنه جامعه با سووالات زیادی در حوزه اعتقادات مواجه است بهترین زمینه برای انتقال معارف اسلامی، زبان هنر و ادبیات است از این رو دبیرخانه دائمی در حوزه امامت و غدیر برای جشنواره فرهنگی هنری ارادت در قم تشکیل شد.

پایان پیام/49

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟